شمانیوز
شما نیوز

مهدی قائدی | ستاره معصومی | همسر مهدی قائدی | خانواده مهدی قائدی

ماجرای طلاق مهدی قائدی از همسرش

شایعه طلاق همسر مهدی قایدی در فضای مجازی مطرح شده است.

ماجرای طلاق مهدی قائدی از همسرش

به گزارش شما نیوز؛ مهدی قائدی بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم الاتحاد کلبا توپ میزند با انتشار پستی در اینستاگرام هوادارانش را شوکه کرد. مهدی قائدی تمامی عکس های مشترکی که با همسرش را داشت از پیج خود پاک کرد مهدی قائدی در ادامه با انتشار عکسی از خودش نوشت: تا بدین لحظه ستاره معصومی همسر مهدی قائدی در خصوص خبر منتشر شده هیچگونه واکنشی نشان نداده است.

موضوع "خیانت همسر مهدی قائدی با بلاگر ایرانی ساکن دبی" اخیرا بعد از پاک شدن عکس های ستاره معصومی از صفحه شخصی مهدی قائدی (توسط مهدی قایدی) در فضای مجازی، به موضوع پرمخاطبی تبدیل شده است.

بسیاری از کاربران فضای مجازی و طرفداران مهدی قایدی به شایعه"خیانت همسر مهدی قائدی با بلاگر ایرانی ساکن دبی" واکنش های متفاوتی نشان دادند.

مهدی قائدی فوتبالیست معروف تیم ملی ایران است که چندی پیش خبر طلاق از همسرش در فضای مجازی وایرال شده است.

یکی از نزدیکان مهدی قائدی ادعا کرده که این بازیکن پس از جدایی از همسرش قرار است انتهای فصل با قراردادی بلند مدت به استقلال برگردد.

فیلم شایعه خیانت همسر مهدی قائدی با بلاگر ایرانی ساکن دبی: ویدیویی درباره ی طلاق مهدی قائدی و همسرش و  شایعه"خیانت همسر مهدی قائدی با بلاگر ایرانی ساکن دبی" در فضای مجازی منتشر شده است.

مهدی قایدی (متولد ۱۴ آذر ۱۳۷۷)، فوتبالیست ایرانی، در حال حاضر به عنوان وینگر به صورت قرضی برای تیم فوتبال الاتحاد کلبا در لیگ برتر امارات متحده عربی به میدان می‌رود.

بعد از نشان دادن استعداد وی در لیگ یک، باشگاه استقلال تصمیم به جذب وی گرفت و او در نهایت با امضای قراردادی ۵ ساله در تاریخ ۱۷ تیر ۱۳۹۶ به تیم استقلال پیوست.

با توجه به اینکه همسر مهدی قائدی تاکنون در ارتباط با این موارد واکنشی نشان نداده است. به نظر می رسد موارد گفته شده در فضای مجازی با موضوع خیانت ستاره معصومی به همسرش در حد یک شایعه باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied