شمانیوز
شما نیوز

امیر علی اکبری

غول روسی امیر علی اکبری را دعوت به مبارزه کرد| جزییات بیشتر را اینجا بخوانید

«مالاخین» قهرمان بدون شکست سازمان «وان» امیرعلی اکبری را به مبارزه دعوت کرد.

غول روسی امیر علی اکبری را دعوت به مبارزه کرد| جزییات بیشتر را اینجا بخوانید

به گزارش شمانیوز، امیر علی اکبری قهرمان رشته کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و مسابقات  mma در 20 آذر سال 1366 در جمال آباد سراب(آذربایجان شرقی) متولد شد و اهل کشور ایران است.تقریبا یک سالی پس از محرومیت از رشته کشتی از امیر علی اکبری (قهرمان جهان و آسیا) خبری نبود تا اینکه در صفحات مجازی خودش شرکت اعلام کرد که در ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA/Mixed Martial Arts) می خواهد شرکت کند.تقریبا یک سالی پس از محرومیت از رشته کشتی از امیر علی اکبری (قهرمان جهان و آسیا) خبری نبود تا اینکه در صفحات مجازی خودش شرکت اعلام کرد که در ورزش هنرهای رزمی ترکیبی (MMA/Mixed Martial Arts) می خواهد شرکت کند.

در حاشیه برگزاری لیگ بیست و یکم اصلی سازمان «وان»، «آناتولی مالاخین» نخستین قهرمان سه دسته میان‌وزن، نیمه سنگین وزن و سنگین‌وزن هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در تاریخ این رشته، امیر علی اکبری را به مبارزه برای دفاع از عنوان قهرمانی دسته سنگین‌وزن خود فراخواند.

»مالاخین» قهرمان بدون شکست سازمان «وان» با آمار فوق‌العاده ۱۴ پیروزی و ۱۰ ناک‌اوت، در پاسخ به سوال «میتچ چلسون»، گوینده این سازمان در مورد اینکه در مبارزه بعدی، از کدام یک از عناوین خود قصد دفاع دارد؟ پاسخ داد: می‌خواهم به سنگین‌وزن برگردم و بار دیگر از عنوان قهرمانی خود دفاع کنم. هر آن‌کس که مدعی است، در هر زمان و در هر مکان با او مبارزه خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا کسی هست که بخواهی او را به مبارزه دعوت کنید، گفت: امیر علی اکبری بهترین گزینه است. او را به مبارزه فرا می‌خوانم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied