شمانیوز
شما نیوز

درخواست عجیب مهدی رحمتی از هواداران در اینستاگرام! + عکس

ماجرای پیام خداحافظی پژمان منتظری از استقلال حاشیه‌هایی را برای این باشگاه بوجود آورد و پای فرهاد مجیدی، خسرو حیدری و در نهایت مهدی رحمتی به این ماجرا باز شد

درخواست عجیب مهدی رحمتی از هواداران در اینستاگرام! + عکس
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از جام نیوز: مهدی رحمتی در ادامۀ پیام‌های عجیب خود در اینستاگرام این‌بار پای استقلال را به میان کشیده است.
 
 ماجرای پیام خداحافظی پژمان منتظری از استقلال حاشیه‌هایی را برای این باشگاه بوجود آورد و پای فرهاد مجیدی، خسرو حیدری و در نهایت مهدی رحمتی به این ماجرا باز شد و حتی رحمتی به هم‌بازیان قدیمی خود با انتشار پیامی حمله‌ور شد.

 

اما این پایان داستان نیست زیرا که مهدی رحمتی لحظاتی پیش با انتشار پیامی در اینستاگرامش، فضای مجازی و صفحات وابسته با استقلال را منفجر کرد. رحمتی در این پیام از همۀ طرفدارانش خواست تا تمامی صفحات منتصب به او را به نام استقلال تغییر دهند تا از این طریق خود و باشگاه استقلال را در یک رده قرار دهخد و خود را جزئی از این باشگاه کند.

 

رحمتی با استفاده و حمله به نام استقلال به نوعی خود را پشت این نام بزرگ مخفی کرد و از طرفی هم تنش‌های ایجاد شده از این صفحات را کاهش داد تا حاشیه‌های دامن‌گیر او از طریق فضای مجازی نشود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied