شمانیوز
شما نیوز

پوگبا در استانه همبازی شدن با رونالدو در یوونتوس

تامین منابع مالی برای بازگرداندن پوگبا، یووه را وادار به فروش چند بازیکن خود خواهد کرد.

پوگبا در استانه همبازی شدن با رونالدو در یوونتوس
به گزارش شمانیوز و به نقل از کوریره دلواسپورت، پل پوگبا هافبک فرانسوی منچستریونایتد از وضعیت خود در انگلستان ناراضی است. شیوه برخورد هواداران، باشگاه و رسانه ها با او، پوگبا را بیش از گذشته دل زده کرده است. 

 

پوگبا به شکل پیوسته به تورین سفر می‌کند و آخرین بار در ماه می برای مراسم خداحافظی آندره‌آ بارزالی در این شهر دیده شد؛ مراسمی که البته با مراسم قهرمانی یووه در سری آ نیز همراه شده بود.

 

اکنون رسانه ایتالیایی گزارش داده که 3 سال بعد از انتقال 105 میلیون یورویی پوگبا از یوونتوس به منچستریونایتد، اکنون هافبک 26 ساله برای بازگشت به مسئولان باشگاه تورینی چراغ سبز نشان داده است. اما بازگرداندن پوگبا قطعا یووه را وادار به فروش چند بازیکن خود خواهد کرد.

 

در این بین، واگذاری بازیکنانی در اولویت خواهد بود که به تازگی با افت ارزش مواجه شده یا جایی در برنامه های سرمربی آینده این باشگاه، احتمالا مائوریتسیو ساری، نخواهند داشت. توتومرکاتو از ماریو مانژوکیچ، داگلاس کاستا، خوان کوادرادو، ماتیا پرین و ژائو کانسلو به عنوان بازیکنانی نام برده که یووه قصد دارد با فروش آن ها درآمدزایی کند. توتومرکاتو پیش بینی کرده که یووه با فروش این بازیکنان به درآمدی در حدود 98 میلیون یورو برسد. 

 

در بین بازیکنان نام برده، ژائو کانسلو بازیکنی است که می‌تواند بیشترین منابع مالی را برای یووه فراهم کند. جنگ دو باشگاه شهر منچستر برای کشاندن او به لیگ برتر ممکن است قیمت او را از مرز 50 میلیون یورو هم بالاتر ببرد. در صورت محقق نشدن انتقال پوگبا، یووه می‌تواند پول فراهم شده را در جهت خرید ماتیاس ده‌لیخت سرمایه گذاری کند. 

 

دیگر بازیکنی که در راه حضور در یوونتوس است، مائورو ایکاردی آرژانتینی است. یووه با ایده اینتر جهت معاوضه ایکاردی با دیبالا موافق نیست اما از آن جایی که ایکاردی در برنامه های کونته جایی ندارد، اینتر مجبور است به هر طریق ممکن ستاره آرژانتینی خود را-حتی با قیمتی پایین تر از ارزش واقعی اش-به فروش برساند. یووه هم قصد ندارد چنین فرصتی را (خرید ایکاردی زیر قیمت) از دست بدهد.

 

ورود مهاجمی نظیر ایکاردی به معنای پایان دوران گونزالو هیگواین در یوونتوس خواهد بود. مهاجم آرژانتینی بیانکونری که فصل قبل را به شکل قرضی در میلان و چلسی گذرانده، به نظر آینده ای در تورین نخواهد داشت. توتواسپورت از رم به عنوان مقص احتمالی هیگواین یاد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied