شمانیوز
شما نیوز

امیرارسلان دارابی درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

امیرارسلان دارابی عضو سابق تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان و نفر پنجم رقابت های قهرمانی آسیا در سال گذشته، به دلیل تصادف رانندگی دار فانی را وداع گفت.

امیرارسلان دارابی درگذشت + بیوگرافی و علت مرگ

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، جامعه کشتی کشور درگذشت این کشتی گیر ملی پوش را به خانواده محترم آن مرحوم و جامعه کشتی تسلیت می گوید و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم آرزوی غفران دارد.

دارابی اهل صحنه کرمانشاه و از کشتی گیران شهریار بود که دیشب به دلیل تصادف در کرج جان سپرد. 

 

امیر ارسلان دارابی آزادکار وزن 60 کیلوگرم تیم ملی نوجوانان که سال گذشته با کسب عنوان قهرمانی انتخابی تیم ملی در سیرجان موفق به پوشیدن دوبنده تیم ملی شد و به عنوان پنجمی آسیا رسید امروز (شنبه) بر اثر سانحه تصادف رانندگی در کرج جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مصطفی علیزاده مربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران در گفت و گو با ایسنا، با تسلیت درگذشت دارابی یکی از کشتی گیران با آتیه تیم ملی نوجوانان اظهار کرد: طی صحبتی که با مهدی قاسمی جو مربی این کشتی گیر داشتم، این کشتی گیر امروز (شنبه) برای پیگیری تمرینات عمومی خود از منزل دایی اش در کرج خارج می‌شود و سوار بر موتورسیکلت در حال رفتن به محل تمرینات دو و میدانی بوده که یک دستگاه اتوبوس از پشت با موتورسیکلت وی برخورد می‌کند و متأسفانه به علت شدت برخورد پس از انتقال به بیمارستان بر اثر ضربه مغزی جان خود را از دست می‌دهد.

وی افزود: این کشتی گیر اصالتاً از شهر صحنه کرمانشاه بود که در روستای بابا سلمان شهریار به همراه مادرش زندگی می‌کرد و این در حالی است که مادر او نیز مبتلا به بیماری ام اس است. شرایط مالی آن‌ها به هیچ وجه خوب نیست و متأسفانه این کشتی گیر تیم ملی در شرایط بسیار بدی به لحاظ مالی و امکانات، زندگی خود را سپری می‌کردند.

علیزاده خاطرنشان کرد: دارابی کشتی گیر با استعدادی بود که امسال موفق نشد بر خلاف سال پیش به دوبنده تیم ملی برسد و با پیگیری تمرینات عزم خود را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی جوانان عزم کرده بود اما متأسفانه این حادثه تلخ رخ داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    محل تصادف مرحوم دارابی جاده قزلحصار بوده و قصد عبور از جاده رو داشته که با اتوبوس برخورد کرده.توی خبر نوشته که با موتور سیکلت بوده.خدا رحمتش کنه.اینایی که خبر رو چاپ میکنن حداقل یه تحقیقی بکنید بعد خبررو بنویسید.

  • ناشناس

    شمایی که میگید تحقیق کنید
    شما؟

  • ناشناس

    ارسلان اصلا موتور نداشت .پیاده بوده واتوبوس زده بهش

  • ناشناس

    درست نوشتن مرحوم با موتور بوده و با اتوبوس تصادف کردن من یکی از هم محلیاشون هستم و کاملا در جریان این حادثه هستم

    • کاوه

      خدا بیامرز پیاده بوده اون کسی که گفته موتور داشته داره دروغ میگه