شمانیوز
شما نیوز

حاشیه های دیدار والیبال ایران و لهستان

بازی نفس‌گیر روز دوم هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال در ارومیه بین ایران و لهستان حاشیه های جالب و خواندنی داشت.

حاشیه های دیدار والیبال ایران و لهستان

 استقبال پرشور هواداران ارومیه و ازدحام تماشاگران داخل سالن در این مسابقه بسیار بیشتر از بازی دیروز ایران مقابل کانادا بود و نه تنها ظرفیت سالن تکمیل بود بلکه هیچ فضای خالی در سالن وجود نداشت.

*مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حضور در سالن غدیر ارومیه، مسابقه تیم‌های ایران و لهستان در قالب هفته سوم لیگ ملت های والیبال را از نزدیک تماشا کرد.

حاشیه های بازی ایران و لهستان/ وزیر ورزش میهمان ویژه بازی

*در مسابقه امروز ایران و لهستان اجازه ورود بوق به سالن داده نشد و به همین دلیل تماشاگران بیشتر مشغول تشویق تیم ملی ایران هستند با موج مکزیکی و تشویق ایسلندی به تشویق بی امان تیم ملی پرداختند.

* فروش بلیط مازاد موجب شد با آغاز بازی ایران و لهستان سیل مراجعه هواداران والیبال به سالن والیبال 6 هزار نفری الغدیر ارومیه راه افتاد و این اتفاق در حالی است که به گفته عوامل پذیرش و دریافت بلیط مسابقات، نزدیک به 10 هزار نفر در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه پذیرش شده است.

حاشیه های بازی ایران و لهستان/ وزیر ورزش میهمان ویژه بازی

* مجری سالن با پیام‌های مکرر در بین مسابقه والیبال، از تماشاگران خواست برای عدم ایجاد مشکل، به سایر تماشاگران هم جای دهند تا اتفاقی به سبب ازدحام رخ ندهد.

*به دلیل برخی مشکلات فدراسیون والیبال نتوانست از سیستم جدید ویدئو چک‌ها استفاده کند به همین دلیل از همان سیستم استفاده کردند که کیفیت بالایی نداشت و در امتیازات پایانی دیدار ایران و لهستان دردسر سازد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied