شمانیوز
شما نیوز

در استقلال چه خبر است؟ سیاسی بازی در روز روشن

در دو روز گذشته خبر عجیبی از استقلال رسانه‌ای شد. خبر صدور حکم جدید و انتخاب یک معاون برای استقلال که پیگیری‌های خبرآنلاین نشان می دهد این انتصاب نه در حوزه فنی که در حوزه فرهنگی باشگاه است.

در استقلال چه خبر است؟ سیاسی بازی در روز روشن

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرآنلاین ، روز گذشته خبری در کانال‌های استقلالی درباره صدور حکمی برای یک فعال رسانه‌ای منتشر شد که قرار است معاون فرهنگی باشگاه استقلال شود.
باشگاهی که در هفته گذشته و در دل بحران های مختلف فنی، مدیر رسانه ای و روابط عمومی تیمش را تغییر داد و به جای‌شان حامد، پسر محسن حاجیلو، مجری شبکه سه که از دوستان صمیمی مدیرعامل است را برگزید می خواهد در کمتر از چند ماه یک معاون فرهنگی جدید به جای مدیر قبلی که از مصلی تهران آورده بود جایگزین کند. معاونی که به ادعای منتشرکنندگان خبر فوق، حکمش 23 خردادماه صادر شده اما هنوزمنتشر نشده است.
خبرآنلاین برای پیگیری این خبر با دو عضو هیات مدیره و چند مسئول در استقلال صحبت کرد و متوجه شد زمزمه‌هایی درباره انتصاب وحید ایمانی، مجری برنامه «متن حاشیه » شبکه سه است که پس از انتقادات به روندش تعطیل شد.

فتحی با انتصاب مجری سیاسی استقلال را به پاتوق انتخاباتی تبدیل می‌کند؟

او که البته از نظر فکری در حلقه فکری تندروها طبقه بندی می شود با تمایلات فکری نزدیک به گروهی که خود را دلواپس می نامیدند.حضور او در استقلال ، در شرایطی که روز به روز به انتخابات مجلس شورای اسلامی نزدیک می شویم و پتانسیل این دو باشگاه همیشه وسوسه حضور افراد با تمایلات سیاسی را به همراه داشته است، ابهاماتی بزرگ ایجاد می کند.اینکه یک مجری جوان منتقد دولت بی هیچ سابقه و قرابت ورزشی در باشگاه استقلال آن هم در شرایطی که انتخابات ورزش در پیش است، شائبه استفاده سیاسی ازاین باشگاه را در ذهن ایجاد می کند.
آن هم تیمی که در سال‌های اخیر هزینه‌های زیادی کرده و تقریبا هیچ، آورده اش بوده است. همین حالا استقلال درگیر حل مشکل طلبکاران و تمدید قراردادهاست .در این شرایط که ترکیب هیات مدیره با سرپرست تیم مشکل دارد، یک عضو هیات مدیره می گوید:«آقای فتحی درباره پیشنهادها می گویند نظر وزارت ورزش باید اخذ شود.»
در چنین شرایطی استقلال به یکباره قصد انتخاب یک مجری سیاسی برای این تیم را دارد.آیا فتحی چنین تصمیمی دارد ؟ آیا چنین حکمی صادر کرده؟ آیا وزیر ورزش از این تصمیم آگاه است و آیا تضمینی وجود دارد که باشگاه با سیاست‌های اینچنینی در آستانه انتخابات مجلس به پاتوق انتخاباتی تبدیل نشود؟
پرسش‌هایی هستند که حتما فتحی برای‌شان پاسخ مناسب به هواداران تیمش خواهد داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied