شمانیوز
شما نیوز

استقلال پول نگه داشتن پاتوسی را در تهران دارد

خبر می‌رسد وضع مالی استقلال بد نیست و همین حالا نزدیک به یک میلیون دلار در تهران دارد! باشگاه موفق شده پول حسینی را به طور کامل از باشگاه ترابوزان بگیرد.

به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، روز ۱۹ خرداد خبرورزشی تیتر یک زد؛ زنگ خطر در استقلال، احتمال کسر ۶ امتیاز از این باشگاه. ساعت ۱۴:۵۹ دقیقه همان روز امیرحسین فتحی مدیرعامل استقلال در گفتگو با کانال رسمی باشگاه، تیتر یک خبرورزشی را با این جملات تکذیب کرد: «این موضوع به هیچ‌وجه درست نیست و صحت ندارد. باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات پروپییچ بیش از یک ماه فرصت دارد و از مدت‌ها قبل نیز رایزنی‌ها و مذاکرات خود را برای پرداخت مطالبات این بازیکن آغاز کرده است.» 
او در توضیح ماجرا گفت: «جلسات و گفتگو‌های زیادی با فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و جوانان و همین‌طور سفیر محترم ایران در کرواسی داشته‌ایم تا مطالبات این بازیکن پرداخت شود. هواداران محترم استقلال مطمئن باشند این موضوع با جدّیت تمام پیگیری می‌شود و ان‌شاءالله خطری باشگاه را تهدید نخواهد کرد.» تمام مسئولان استقلال دقیقاً همین جمله آخر امیرحسین فتحی را تکذیب کردند و دیروز گفتند: «شدیداً تهدید به کسر امتیاز و حذف از آسیا شده‌ایم.» 

استقلال پول ندارد؟
باشگاه استقلال دیروز اعلام کرد ندارد پول پروپییچ را بدهد. آن‌ها تأکید داشتند نمی‌توانند با این شرایط مالی پول را جور کنند و اگر دولت کمک نکند کسر امتیازشان جدی است. در واقع آبی‌ها توقع دارند تا دولت قدم پیش بگذارد و حتی پول این بازیکن را بدهد. حالا، اما خبر می‌رسد وضع مالی استقلال بد نیست و همین حالا نزدیک به یک میلیون دلار در تهران دارد! باشگاه موفق شده پول حسینی را به طور کامل از باشگاه ترابوزان بگیرد. همچنین آن‌ها با فنرباغچه بر سر فروش اللهیار صیادمنش توافق مالی کرده‌اند. استقلال قصد دارد بخش اعظمی از این پول را بابت خرید پاتوسی صرف کند. بخشی از آن هم برای درخواست مالی شفر و همین‌طور بدهی به بازیکنان خارجی هزینه خواهد شد. باشگاه می‌داند اگر بخواهد ۴۰۰ هزار دلار آن را به پروپییچ بدهد برنامه‌هایش به‌هم می‌ریزد، به همین خاطر قصد دارد از کانال دولت پول را بگیرد. در واقع استقلال همین حالا ۵۵۰ هزار دلار مورد نیاز پاتوسی و باشگاه کیپ‌تاون را در حسابش دارد!

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied