شمانیوز
شما نیوز

فصل بدی پیش روی استقلال است

خریدهای استقلال هر سال ضعیف‌تر می‌شوند. اگر پارسال چند جوان امیدوارکننده جذب تیم شده بودند، امسال میانگین سنی بازیکنان جدید هم بالا رفته است.

فصل بدی پیش روی استقلال است

به گزارش شمانیوز به نقل از دنیای ورزش تورنتو؛ میلاد باقری، محمد بلبلی، سیاوش یزدانی و مسعود ریگی و علی دشتی پنج خرید جدید استقلال برای فصل آینده هستند. خریدهای که عملکرد قابل قبولی در لیگ هجدهم داشته اند اما حقیقت این است که هیچکدام ستاره نیستند. بلبلی که یک جورایی از لیگ یک آمده، چون برای سپیدرود هم به میدان رفته سهمیه لیگ برتری حساب می‌شود. دشتی فصل قبل با زدن 4 گل، دومین گلزن برتر تیمش بود. مسعود ریگی دومین لمس توپ، دومین دقت پاس و سومین بازیکن برتر تیمش در توپ‌گیری از حریف بود.

محمد بلبلی علاقه زیادی به بازی انفرادی دارد و با پاس کلیدیِ حداقلی، در هر بازی فصل گذشته به طور متوسط 2.4 شوت زد و 3 دریبل موفق ثبت کرد. این خریدها را با بازیکنان جدید سال گذشته استقلال مقایسه کنید، میثم تیموری، مرتضی آقاخان و سایرین. پیشرفتی مشاهده نمی‌شود. این در حالی است که استقلال همیشه به دنبال بهترین بازیکنان لیگ بوده است. خریدهای فصل گذشته که در نهایت به نیمکت‌نشینی عادت کردند. باید صبر کرد و نظاره کرد. آیا استراماچونی از این بازیکنان استفاده می‌کند؟

نکته دیگر آن که میانگین سنی خریدهای جدید بالا رفته است و این نشانه خوبی نیست. شاید علی جباری حق دارد که از وضعیت فعلی استقلال انتقادات تندی مطرح می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied