شمانیوز
شما نیوز

پسر برانکو در پرسپولیس ماندنی شد

ربیع‌خواه، بازیکنی است که پیش‌بینی می‌شد با رفتن برانکو دوران حضورش در پرسپولیس به پایان برسد.

پسر برانکو در پرسپولیس ماندنی شد
به گزارش شمانیوز به نقل از نود، در زمان حضور برانکو در پرسپولیس بازیکنان زیادی محبوب او بودند و لقب «پسر برانکو» نشان از محبوبیت بیش از حد آنها نزد سرمربی تیم داشت. یکی از بازیکنانی که به این عنوان معروف بود و برعکس برانکو، هواداران خیلی دوستش نداشتند؛ محسن ربیع‌خواه بود. بازیکنی که حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس اعتراضات و انتقادات زیادی را به همراه داشت. پیش‌بینی می‌شد بعد از رفتن برانکو خیلی زود نام او به عنوان اولین نفر به لیست خروجی‌ها اضافه شود. اما در این روزها نه تنها خبری در مورد جدایی ربیع‌خواه شنیده نمی‌شود که با حضور کالدرون احتمالا او جایگاهش در پرسپولیس را حفظ خواهد کرد.

ربیع‌خواه در لیگ شانزدهم جایگاه مستحکمی داشت. او در حالی که گفته می‌شد پست تخصصی‌اش هافبک دفاعی است در پست دفاع چپ به میدان رفت. البته در ادامه فصل به پست تخصصی خودش رفت و یکی از بازیکنان محبوب برانکو بود. او در بازی به چشم نمی‌آمد و علاوه بر آن،‌ آمار هم خیلی با او مهربان نبودند. سکوها هم چندان طرفدارش نبودند اما برانکو مثل همیشه از مواضعش کوتاه نمی‌آمد و به او اعتقاد ویژه‌ای داشت. فصل بعد کمی حضورش کمرنگ‌تر شد تا این که مصدومیت او را کاملا از ترکیب دور کرد. بازگشت او از مصدومیت در فصل گذشته هم به چند بازی چند دقیقه‌ای محدود شد. کمرنگ‌شدنی که با رفتن برانکو  پیش‌بینی می‌شد به جدایی کامل این بازیکن از پرسپولیس بیانجامد.

بعد از حضور کالدرون در پرسپولیس عنوان شد که این مربی آرژانتینی می‌خواهد با سیستم 1-3-2-4 و با دو هافبک دفاعی بازی کند. این خبر یعنی این که با وجود قطعی شدن ماندن کمال کامیابی‌نیا و احمدنورالهی، پرسپولیس قطعا به دو هافبک دفاعی دیگر نیاز دارد. در این شرایط مالی و لیست پرشده باشگاه امکان جذب بازیکنان زیادی را ندارد به احتمال زیاد ربیع‌خواه را نگه‌خواهد داشت. به این ترتیب او نه تنها در پرسپولیس ماندنی خواهد شد بلکه با توجه به پستش در طول فصل احتمالا بارها حضور در ترکیب را تجربه خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی