شمانیوز
شما نیوز

پاتوسی و چشمی در استانه جدایی از استقلال!

پرونده نقل و انتقالاتی استقلال در حالی روزهای پایانی اش را سپری می‌کند، با وجود خروجی های نامدار، بازیکنان جوان و از لحاظ آماری قابل قبولی جذب این تیم شده‌اند.

پاتوسی و چشمی در استانه جدایی از استقلال!
به گزارش شمانیوز به نقل از نود، استقلال که برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر، آندره‌آ استراماچونی را روی نیمکت خود خواهد شد فعالیت پررنگی در بازار نقل و انتقالاتی این فصل داشته است.

محمد بلبلی، علی دشتی، سیاوش یزدانی، میلاد باقری و مسعود ریگی 5 بازیکنی بودند که استقلال بعد از مذاکرات نه چندان طولانی با آنها و بعد از پشت سر گذراندن تست های پزشکی، خیلی زود قرارداد آنها را قطعی کرد تا این چنین گام اول را در بازار نقل و انتقالاتی فصل برداشته باشد.

با روی کار آمدن استراماچونی البته آینده حضور چند بازیکن در این تیم هم دچار ابهام شد. روح الله باقری، رضا کریمی، محسن کریمی و آرمین سهرابیان بازیکنانی اند که گفته می‌شود در برنامه‌های سرمربی ایتالیایی جایی ندارند.

استراماچونی در مورد سه گزینه اول ظاهرا حکم نهایی را برای جدایی از استقلال داده است اما باشگاه در تلاش است تا بتواند این مربی را برای  ادامه حضور سهرابیان که بازیکنی دو پا است متقاعد کند؛ کاری که هنوز و با وجود سفر استقلال به ترکیه میسر نشده است. 

پژمان منتظری هم به احتمال فراوان از استقلال جدا خواهد شد. پیش از این هم بازیکنان دیگری مانند گادوین منشا، اسماعیل گونسالوس، امید نورافکن، مهدی رحمتی، میثم تیموری، فرشاد محمدی‌مهر و اللهیار صیادمنش هم از استقلال رفته بودند. خسرو حیدری هم اعلام بازنشستگی کرد. پرونده استقلال در نقل و انتقالات هنوز بسته نشده است.

با جدایی سیدمهدی رحمتی از استقلال، حالا سیدحسین حسینی عنوان گلر اصلی تیم را یدک خواهد کشید و در همین زمینه استقلالی ها به دنبال جذب گلر جدید هم هستند. امیرعلی درزی که سابقه بازی در تیمهای پایه ای تاتنهام را در کارنامه دارد اصلی ترین گزینه برای این مهم است.

در پست هافبک دفاعی وضعیت علی کریمی و فرشید باقری هنوز مشخص نشده است، هرچند باقری به دلیل مصدومیت در تمرینات غایب بود. استقلال مذاکره با رضا اسدی را نیز همزمان با جذب بازیکنان مد نظرش در پیش دارد. این بازیکن البته با تراکتورسازی هم مذاکراتی داشته است اما گفته می شود با استقلال روند بهتری را دنبال کرده است. 

اما آبی های تهرانی امروز دو بازیکن دیگر را به ایفمارک فرستادند تا در صورت تایید تست های پزشکی، با آنها نیز قرارداد ببندند. آرش رضاوند و دیاباته، که این دومی مهاجم مد نظر خود استراماچونی برای حضور در استقلال است، ظهر امروز در حالی به ایفمارک رفتند که استقلال برای اردوی پیش فصل راهی ترکیه شد و این در صورت تایید پزشکی، با کمی تاخیر به این کشور می روند. نکته مهم اینکه با جذب رضاوند، پرونده حضور پاتوسی در این تیم کمرنگ تر خواهد شد تا ستاره سابق و البته محبوب آبی ها، از این باشگاه دور شود.

استقلال اگرچه در جذب بازیکنان جدید توانسته به آنچه می خواهد برسید اما بلاتکلیفی در وضعیت برخی بازیکنان پیشین این تیم همچنان مشهود است. پژمان منتظری تاکید کرده از این تیم جدا می شود و روزبه چشمی به رغم چندین بار مذاکره با استقلالی ها هنوز پاسخ روشنی به آنها برای تمدید قرارداد نداده است. موضوعی که باشگاه علاقمند به آن اما چشمی در انجام آن تعلل دارد. علی کریمی هم که با پیشنهادی از پرتغال روبرو شده هنوز تکلیفش را نهایی نکرده است. با مشخص شدن تکلیف این چند بازیکن، رسمی شدن قرارداد دیاباته و رضاوند، جذب دروازه‌بان دوم و توافق با اسدی، احتمالا پرونده استقلال در نقل و انتقالات تابستانی بسته خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied