شمانیوز
شما نیوز

گریزمان تا فردا بارسایی می شود

انتقال گریزمن به بارسلونا شاید تا جمعه نهایی شود.

گریزمان تا فردا بارسایی می شود
به گزارش شمانیوز و به نقل از اسپورت، بارسلونا به دنبال پیدا کردن بهترین راه برای پرداخت بند آزادسازی آنتوان گریزمن و پایان دادن به دوران حضور او در اتلتیکومادرید است. 

با ورود به ماه جولای، بند فسخ قرارداد گریزمن با اتلتیکومادرید از 200 به 120 میلیون یورو کاهش یافته و انتقال ستاره فرانسوی اتلتی به نیوکمپ ممکن است در یکی از روزهای پنجشنبه یا جمعه نهایی شود. 

با توجه به رقم بالای درج شده در بند فسخ، بارسلونا مشغول بررسی تمامی گزینه ها است تا بتواند با پرداخت پول کمتری او را به چنگ آورد. ارنستو والورده بازیکنانش را در روز 14 جولای در اختیار خواهد داشت و امیدوار است گریزمن نیز یکی از بازیکنانی باشد که در اولین جلسه تمرینی پیش فصل در تمرین حضور می‌یابد. جمعه البته همان روزی است که گریزمن در صورت عدم به توافق رسیدن دو باشگاه، ملزم به شرکت در تمرینات اتلتیکومادرید خواهد بود. 

بارسلونا نمی‌خواهد این شرایط بیش از این ادامه یابد و روابط میان دو باشگاه تیره و تار شود. برای خود گریزمن هم ادامه حضور در اتلتیکومادرید ولو یرای چند روز گزینه ایده آلی نیست. اتلتی همین الان پیراهن شماره 7 گریزمن را به ژائو فلیکس داده و بازگشت گریزمن به تمرینات شاید پیامدهای ناخوشایند دیگری هم داشته باشد. 

اگر توافقی دوستانه میان دو باشگاه حاصل نشود، آن گاه نمایندگان گریزمن به لالیگا خواهند رفت تا بند آزادسازی قرارداد او را در آن جا فعال کنند. تنها در این صورت است که انتقال او به بارسلونا بدون مشکل انجام خواهد گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied