شمانیوز
شما نیوز

مهاجم استقلال بمب جدید پرسپولیس در نقل و انتقالات

شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس درصدد جذب مهاجم خارجی است.

مهاجم استقلال بمب جدید پرسپولیس در نقل و انتقالات

به گزارش شمانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران : تیم‌های لیگ برتری برای حضور پرقدرت در فصل جدید فوتبال ایران در صدد جذب بازیکنان موردنظرشان در فصل نقل و انتقالات هستند. استقلال، تراکتور، سپاهان و ... بازیکنان جدیدی را جذب کردند و درصدد هستند فوتبالیست‌های بیشتری را به خدمت بگیرند، اما پرسپولیس که تا چندی پیش، در صدد انتخاب مربی جدید بود، تاکنون فقط فرشاد احمدزاده و محمدحسین کنعانی زادگان را با قراردادی ۳ و ۲ ساله جذب کرده و موفق به توافق رسمی با بازیکن دیگری نشده است.

با خروج ماریو بودیمیر و احتمالا مهدی شریفی، پرسپولیسی‌ها درصدد جذب ۲ بازیکن خارجی هستند تا برای لیگ نوزدهم آماده شوند. یک مهاجم و یک هافبک به احتمال زیاد شاگرد کالدرون خواهند شد.

علی علیپور که صحبت‌های زیادی مبنی بر خروج از پرسپولیس شنیده می‌شد، پس از مذاکرات فشرده در این تیم ماندنی شد، با این حال کالدرون قصد دارد یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد و شنیده می‌شود کوئیکه کامرونی که در استقلال نیز سابقه بازی دارد، گزینه پرسپولیسی‌ها است.

مهاجم استقلال در پرسپولیس

کوئیکه  متولد سال ۱۹۸۷ است و سابقه بازی در تیم‌های استقلال تهران، استیل آذین، آینتراخت فرانکفورت و ... را دارد و از سال ۲۰۱۸ تا کنون که از ریزه اسپور جدا شده، در تیمی حضور نداشته است. او در استقلال موفق به گلزنی نشد، اما همیشه حواشی زیادی داشت.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت، ۵۰۰ هزار یورو است. این مهاجم زمانی که در تیم ترکیه ای حضور داشت با سرمربی دچار درگیری شد و به او فحاشی کرد.

لازم به ذکر است، در روز‌های گذشته شایعه شده بود که پرسپولیسی‌ها به آنتونی استوکس و استنلی کی روش پیشنهاد دادند تا در پرسپولیس حضور یابند که البته این موضوع تکذیب شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied