شمانیوز
شما نیوز

پرسپولیس از روی لیست برانکو بازیکن خرید ؟

برانکو ایوانکوویچ مربی این روز‌های الاهلی عربستان در آخرین مصاحبه‌اش از دروغ‌گویی‌های مدیران گفت و جدا از مسائل مالی لیست بازیکنان مد نظرش را هم افشا کرد.

پرسپولیس از روی لیست برانکو بازیکن خرید ؟
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی : برانکو برای لیگ نوزدهم اسم چهار بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد و از آن‌ها خواست این چهار بازیکن را جذب کنند. مهدی طارمی، محمدرضا حسینی، علیرضا آرتا و علی نعمتی چهار بازیکن مد نظر برانکو بودند که هیچ‌کدام از این چهار نفر حتی تا ساختمان باشگاه برای مذاکره هم نیامدند و شاهد امضای قرارداد با بازیکنان دیگری هستیم که حتی کالدرون هم آن‌ها را نمی‌شناسد و باید دید مدیریت باشگاه از روی چه لیستی اقدام به جذب بازیکن می‌کند. 

برانکو برای تقویت خط هافبک و حمله‌اش قصد داشت علاوه بر حفظ بازیکنان قبلی، طارمی و محمدرضا حسینی را اضافه کند، اما پرسپولیس با فرشاد احمدزاده‌ای قرارداد بست که یک فصل ناامیدکننده را پشت سر گذاشته و از شرایط بازی ۹۰ دقیقه‌ای دور است. از احمدزاده که بگذریم، رضا شکاری سکونشین را هم می‌خواستند که به تراکتور رفت. گفته می‌شود یک مهاجم خارجی هم با نظر کالدرون اضافه می‌شود. البته مهاجم خارجی قرار است جانشین بودیمیر شود و ربطی به نیاز‌های تقویت تیم در گذشته ندارد. 

برانکو برای خط دفاع تیمش هم برنامه داشت و نام علیرضا آرتا و علی نعمتی که هر دو جوان هستند را در لیستش قرار داد، اما تنها محمدحسین کنعانی‌زادگان جذب شد و خبری از جذب مدافع دیگر نخواهد بود. 
بازیکنانی که برای پرسپولیس جذب شدند تفاوت‌های زیادی با لیست برانکو دارند و از آن جایی که مربی کروات سرخپوشان به خوبی نقاط ضعف و قوت تیمش را می‌دانست، بهتر بود از نظرش استفاده می‌شد. البته گفته می‌شود این نفرات با توجه به لیست دوم برانکو جذب شدند، اما خود برانکو می‌گوید فقط چهار نفر را معرفی کرده و باید دید پشت پرده انتخاب بازیکنان چه کسی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied