شمانیوز
شما نیوز

تشبیه عجیب زلاتان از خودش

زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی تیم لس‌آنجلس گلکسی می‌گوید در لیگ MLS آمریکا مثل یک ماشین فراری بین تعداد زیادی فیات است.

تشبیه عجیب زلاتان از خودش

به گزارش شمانیوز به نقل از  "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ، اسطوره سوئدی و کهنه‌کار فوتبال دنیا که در حال حاضر در لیگ MLS آمریکا و در تیم لس‌آنجلس گلکسی بازی می‌کند از هم‌تیمی‌هایش خواست سطح خود را بالا آورده و به سطح او برسند. زلاتان لیگ MLS را قابل مقایسه با بهترین لیگهای اروپایی ندانسته و می‌گوید مثل یک ماشین فراری است که بین تعداد زیادی فیات قرار دارد.

 

زلاتان ابراهیموویچ چه در درون مستطیل سبز و چه در بیرون از زمین یکی از چهره‌های درخشان لیگ فوتبال MLS آمریکا است. گلکسی در حال حاضر در کنفرانس غربی در رتبه سوم جدول قرار دارد اما اختلافش با رقیب بزرگ همشهری‌اش LAFC که در صدر این جدول قرار دارد اختلافی دوازده امتیازی است.

 

زلاتان در مورد سطح لیگ MLS به خبرنگاران گفت:" واقعیت این است که سطح لیگ MLS در سطح اروپا نیست. من قبلا با بازیکنانی بازی می‌کردم که یا در سطح من بودند یا به من نزدیک بودند. این باعث می‌شود ارتباط برقرار کردن با بازی راحت‌تر شود".

 

ابراهیموویچ در ادامه گفت:" من اینجا مثل یک فراری هستم که بین فیات‌ها قرار گرفته. حالا ممکن است یا فراری به فیات تبدیل شود یا فیات‌ها فراری شوند".

 

زلاتان در ادامه اظهاراتی جنجالی درباره تیم ملی سوئد هم ایراد کرد و گفت:" در تیم ملی سوئد هم همین وضعیت را داشتم البته نه به این غلظت. به خودم گفتم منتظر نمی‌مانم که توپ به من برسد و می‌خواهم آنها هم به سطح من برسند. ولی این باعث شده بود سرعت کندتر شود. اینجا در آمریکا هم بازیها می‌تواند خیلی سریعتر، تاکتیکی‌تر و ریتمیک‌تر باشد".

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    موتور گازی