شمانیوز
شما نیوز

استراماچونی استقلال را تهدید کرد!

استراماچونی یک روز بعد از حضور در هیات فوتبال و به محض بروز مشکل در صدور ویزای میلیچ مدافع چپ مدنظرش تهدید به استعفا را کلید زد و مهلت48ساعته داد اما حال خبرنگار نزدیک او به رسانه‌های ایرانی می‌گوید که استرا می‌خواهد برود.

استراماچونی استقلال را تهدید کرد!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از آی اسپورت: استراماچونی یک روز بعد از حضور در هیات فوتبال و به محض بروز مشکل در صدور ویزای میلیچ مدافع چپ مدنظرش تهدید به استعفا را کلید زد و مهلت48ساعته داد اما حال خبرنگار نزدیک او به رسانه‌های ایرانی می‌گوید که استرا می‌خواهد برود. گویا منتفی شدن جذب میلیچ که به ناگاه مبلغ قراردادش را به طرز عجیبی بالا برده هم دلیل ناراحتی استرا نیست چرا که گویا خود او هم وقتی دیده میلیچ به ناگاه مبلغ درخواستی را افزایش داده قیدش را زده است.

دی‌مارتزیو گفته استراماچونی نمی‌خواهد اشتباهش در چک را تکرار کند. آیا حالا این فرضیه را هم باید مدنظر داشت که استراماچونی با بررسی همه جوانب از نتیجه‌گیری مطمئن نیست و اصرار به رفتن دارد؟ آیا ماجرای استرا فراتر از اعمال فشار برای جذب بازیکن است. با این اما و اگرها حتی اگر او ماندنی شود همان اوایل فصل دوباره حرف از رفتن نخواهد زد.

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied