شمانیوز
شما نیوز

نیمکت پرسپولیس پرستاره‌تر از ترکیب ثابت!

در دو روز نخست مسابقات هفته اول، از سه نماینده آسیایی ایران که به همراه تراکتور و حتی فولاد می توانند از مدعیان تصاحب جام هم باشند در فصل جدید رونمایی شد.

نیمکت پرسپولیس پرستاره‌تر از ترکیب ثابت!

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرانلاین: در تیم پرسپولیس اتفاق مهم ثبات است. ترکیب قهرمان سه فصل اخیر کمترین تغییر را داشته و آنها با ورود ستاره های سرشناسی چون وحید امیری، کنعانی زادگان، احمدزاده و حفظ تمام مهره های اصلی تاثیرگذار مثل مهدی ترابی و علی علیپور پرستاره ترین تیم فصل نوزدهم هستند. آنها احتمالا خوش شانس ترین تیم در افتتاحیه ها هم هستند چرا که مانند فصل قبل در نخستین دیدار به مصاف تیمی رفتند که با مشکلات زیادی دسته و پنجه نرم می کرد.

پارس جنوبی جم که تا آخرین لحظات، حتی حضورش در میدان با اما و اگر بود همان طور که پیش بینی هم می شد نتوانست ورزشگاه آزادی را با امتیاز ترک کند تا پرسپولیس همان طور که با خوش شانسی سه امتیاز اولین دیدار لیگ هجدهم را از پدیده گرفته بود، شاگردان فراز کمالوند را نیز با یک گل بدرقه کرد تا شروعی موفق داشته باشد. حالا سه امتیاز از ۶۰+ امتیاز (فرمول قهرمانی) در جیب کالدرون است. نکته مهم در تیم پرسپولیس نیمکت قدرتمند تیم کالدرون است که تک تک مهره هایش می توانند در تیم های دیگر مهره هایی تاثیر گذار و در حد ستارگان لیگ باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied