شمانیوز
شما نیوز

انتقاد جالب یک استقلالی از استراماچونی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برای آن که به جمع مدعیان قهرمانی اضافه شود حداقل به دو بازیکن در خطوط میانی و دفاعی نیاز دارد.

انتقاد جالب یک استقلالی از استراماچونی
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، محمد نوری در خصوص شکست تیم استقلال در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: این اولین بازی فصل بود. همچنین نخستین بازی استراماچونی به عنوان سرمربی بود و تیم هم تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشت، اما همه این‌ها روی هم نمی‌تواند توجیه این شکست در هفته اول مسابقات باشد.

وی اضافه کرد: به خاطر نام استقلال و نام بازیکنان این تیم که یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان هستند، این تیم باید لیگ را با قدرت آغاز می‌کرد تا از نظر روحی هم شرایط بهتر می‌شد. اما متاسفانه بازیکنان کارایی لازم را نداشتند و انگار همه بچه‌ها از شرایط اوجشان دور بودند.

عضو پیشین کمیته فنی آبی پوشان گفت: سیستمی که استراماچونی انتخاب کرده بود باعث شد تا بازیکنان قدری سر در گم باشند.

نوری تصریح کرد: این بازی نشان داد تیم به یک هافبک بازیساز نیاز دارد. اسماعیلی پاسور بسیار خوبی است، اما یک هافبک مکمل است و به تنهایی نمی‌تواند بار بازیسازی در خط میانی تیم استقلال را به دوش بکشد.
مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص خط دفاعی این تیم بیان داشت: خط دفاعی ما جنس جوری ندارد و مدافعان میانی ما از یک جنس هستند. فقدان یک مدافع پوششی که از هوش بالایی برخوردار باشد کاملا مشهود است. مدافعی که بتواند پشت مدافع اول را جمع کرده و کار بازیسازی را از خط دفاعی انجام دهد. ضمن این که تعداد مدافعان میانی هم بسیار کم است.

پیشکسوت استقلال در خصوص خط حمله این تیم گفت: تبریزی و کریمی در زمان حضورشان در زمین نسبتا خوب بودند و دوندگی خوبی هم داشتند. قائدی برای این بازی مناسب نبود و مشخص بود با این فیزیک نمی‌تواند حریف مدافعان قلدر ماشین سازی شود.

وی تاکید کرد: در مجموع تیم شاداب و سرحال نبود و این تیم برای مدعی شدن زیاد کار دارد و حداقل دو بازیکن در خط دفاعی و میانی نیاز دارد. لیگ بازی به بازی سخت‌تر و حریفان سخت گیرتر می‌شوند. 
نوری در خصوص صحبت‌های استراماچونی در نشست خبری پس از بازی گفت: خوب است مربیان جسارت پذیرفتن مسئولیت شکست را داشته باشند. اگر استراماچونی هم مسئولیت نتیجه این بازی را می‌پذیرفت و به سمت از بین بردن معایب تیمش می‌رفت کاملا پذیرفتنی‌تر بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied