شمانیوز
شما نیوز

استراماچونی تا مترجم نباشد حرف نمی زند

استراماچونی مترجم می‌خواهد و این یک حقیقت غیر قابل کتمان است. طبیعی است تا وقتی مترجم نباشد، سرمربی تیم هم کمتر به حرف آمده یا اصلاً به حرف نیاید.

استراماچونی تا مترجم نباشد حرف نمی زند
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرورزشی ، استراماچونی یک‌شنبه در حالی سر تمرین آمد که به معنای واقعی کلمه اخمو و گرفته بود. البته با توجه به ناکامی استقلال، این حجم از ناراحتی تا حدی توجیه‌پذیر بود. استراماچونی حرف نمی‌زد، ولی این به معنای سکوت کامل او نبود، چون چند نفر از دایره تحریم استراماچونی معاف بودند. جدا از دستیاران خارجی، شیخ دیاباته هم از جمله نفراتی بود که استراماچونی با آن‌ها داخل زمین حرف می‌زد. البته تعداد کلماتی که میان این افراد رد و بدل می‌شد، اصلاً زیاد نبود، ولی به هر حال با هم صحبت می‌کردند.

چه کسی به ما آموزش بدهد؟
از طریق چند بازیکن استقلال در جریان این قضیه قرار گرفتیم و متوجه شدیم که استراماچونی با آن‌ها حرف نزده است. استقلالی‌ها با تعجب از رفتار عجیب سرمربی خودشان می‌گفتند: بازی با ماشین‌سازی را باختیم. اصلاً فرض کنیم که بد هم بودیم و جریمه هم شده باشیم، ولی لیگ که تمام نشده. ما پنج‌شنبه با فولاد بازی داریم و سرمربی باید براساس دانش و داشته‌های خودش به ما در مورد نقاط ضعف خودمان و مشکلات تاکتیکی حریف توضیح بدهد و بر مبنای آن تمرینات را چیدمان کند، ولی این آقا اصلاً با ما حرف نزد که بگوید کجای کارمان ایراد داشته است.

مترجم ندارد
البته باید حرف‌ها و ادعای اطرافیان استراماچونی را هم شنید. افراد نزدیک به سرمربی استقلال با اشاره به اتفاقات رخ داده می‌گفتند: حالا شاید استراماچونی یک روز سر تمرین کم حرف بزند و با یک عده صحبت نکند، ولی قطعاً فضا این‌طوری نمی‌ماند. آقای استراماچونی مترجم می‌خواهد و این یک حقیقت غیر قابل کتمان است. طبیعی است تا وقتی مترجم نباشد، سرمربی تیم هم کمتر به حرف آمده یا اصلاً به حرف نیاید. استرا برای حرف زدن با شاگردان ایرانی خودش به کسی احتیاج دارد که سخنانش را ترجمه کند. این مسئله خیلی واضح است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied