شمانیوز
شما نیوز

مربی تیم ملی کشتی فرنگی :

اگر چشم آبی بودیم ارزش دیگری داشتیم

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):مربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: به قول امیر قلعه‌نویی اگر چشم ما آبی و موهایمان بور بود الان ارج و قرب و ارزش دیگری داشتیم.  

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،جمشید خیرآبادی در گفت‌وگو با فارس، با گلایه از نحوه تقدیر وزارت ورزش از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی در مراسم تجلیل از قهرمانان مدال‌آور المپیک 2012 گفت: نمی‌دانم چه تفکر و اندیشه‌ای پشت این قضیه بود؛ فکر کنم با این روش می‌خواهند کاری کنند که کادر فنی دیگر همکاری نکند. این مراسم بیشتر شبیه تحقیر بود تا تقدیر.

وی ادامه داد: هر کدام از مربیان هم که در ابن رابطه صحبت کرده‌اند جایزه برایشان مهم نیست و همان جا هم اعلام کردند که قصد دارند جوایزشان را به زلزله‌زدگان آذربایجان تقدیم ‌کنند. ای کاش می‌دانستم هدف از این کار چه بود. شأن مربیان با این جوایز زیر سوال رفت و خستگی به تنمان ماند.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: برای اقامت در تهران و همراهی با تیم ملی 2 برابر حقوق دریافتی ماهانه‌ام از فدراسیون کشتی را اجاره خانه می‌دادم. با این کار آیا انگیزه‌ای برای ادامه همکاری کادر فنی می‌ماند؟ می‌خواهند مربیان تیم ملی را فراری دهند؛ چون حرفشان با عملشان یکی نیست و من برای این تفکرات متأسفم.

خیرآبادی با اشاره به اینکه جوایز مسابقات آسیایی بیشتر از المپیک است به فارس گفت: می‌گویند کاروان ایران در المپیک موفق بوده، اما اگر طلاهای کشتی فرنگی را بگیرید چیزی برایش نمی‌ماند. باید در این زمینه با کار کارشناسی در نحوه اهدای جوایز تجدید نظر شود. نحوه برخورد با مربیان به هیچ عنوان درست نیست.

وی افزود: با روزی 27 هزار تومان کار می‌کردیم؛ پس بحث مادیات نیست. شأن مربیان حفظ نشد و در ردیف‌های آخر نشسته بودیم به طوری‌که اگر به احترام محمد بنا نبود جلسه را ترک می‌کردیم.

خیرآبادی خاطرنشان کرد: به قول امیر قلعه‌نویی اگر چشم ما آبی و موهایمان بور بود الان ارج و قرب و ارزش دیگری داشتیم. متاسفانه کسانی برای ورزش تصمیم می‌گیرند که چیزی از آن نمی‌دانند. می‌گویند ورزش ما رشد کرده و پیشرفت داشته است، اما اگر به زیرساخت‌ها و برنامه‌ریزی‌مان نگاه کنیم می‌بنیم که تنها غیرت ایرانی و عشق به وطن باعث کسب این مدال‌ها شده است نه چیز دیگری.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied