شمانیوز
شما نیوز

حاشیه‌ دیدار تیم‌های فوتسال فرش‌آرا و منصوری

باز هم جنجال/این بار در مشهد

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):تماشاگران مشهدی که سابقه پرتاب بطری و سنگ در هفته‌های گذشته لیگ برتر را دارند بار دیگر در دیدار برابر منصوری دست به چنین کاری زدند.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): دیدار تیم‌های فرش‌آرا و منصوری قرچک در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که بار دیگر هواداران مشهدی اقدام به سنگ‌پرانی کردند. در دقایق پایانی این مسابقه تعدادی از تماشاگران تکه‌های چوب و تعدادی سنگ و حبه قند را به سمت بازیکنان پرتاب کردند که همین امر باعث شد ناظر بازی دقایقی بازی متوقف کند.

با توقف بازی، ناظر این مسابقه با اعلام تذکر به تماشاگران از طریق بلندگوی سالن اعلام کرد که در صورت تکرار چنین رفتاری بازی را نیمه تمام اعلام می کند که همین امر باعث شد شعارهایی علیه او سر داده شود.

این در حالی است که هواداران مشهدی در هفته سوم لیگ برتر و در دیدار برابر صبای قم نیز دست به چنین کاری زده بودند و با محرومیت از سوی کمیته انضباطی روبرو شدند.

* حدود 4 هزار تماشاگر از این مسابقه دیدن کردند.

* درب‌های ورود به سالن 15 دقیقه پیش از آغاز بازی باز شد.

* استقبال بسیار زیاد تماشاگران از این مسابقه باعث شده بود تا پشت درب‌های ورودی سالن افراد زیادی تجمع کنند که همین مسئله باعث شکسته شدن شیشه یکی از درب‌ها شد.

* تهویه هوای سالن شهید بهشتی مشهد همچنان با مشکل روبرو است و این درحالی بود که مسئول این سالن عنوان کرد که سیستم تهویه هوا سالم است اما دستور روشن کردن آن را نداده‌اند.

* در پایان این بازی و در حالی که خبرنگاران قصد داشتند با مربیان دو تیم گفت‌وگو کنند نیروی انتظامی از این کار ممانعت کرد که همین امر باعث درگیری آنها با خبرنگار واحد مرکزی خبر صدا و سیمای مشهد شد.

این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود منصوری به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied