شمانیوز
شما نیوز

حضور اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان در جمع کودکان خورشید

اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان ایران روز پنجشنبه به مدت سه ساعت در جمع کودکان کم توان مجتمع انجمن خورشید بودند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، این بازدید در راستای برنامه‌های فرهنگی تیم ملی والیبال نوجوانان و به مناسبت روز جهانی کودک برگزار شد که 14 بازیکن به همراه سه کادر فنی در آن شرکت کردند.

سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان درباره هدف این برنامه گفت: به عنوان نماینده خانواده بزرگ والیبال در این مراسم شرکت کردیم. بچه های کم توان ذهنی از اینکه خانواده بزرگ والیبال را در بین خودشان می دیدند خیلی خوشحال بودند.

علیرضا دریابیگی تصریح کرد: سالار عقیلی خواننده و پوران درخشنده کارگردان نیز در این مراسم بودند. پوران درخشنده خاطره ای از فیلمی که با کمک این کودکان ساخته بود، تعریف کرد و سالار عقیلی نیز قطعه ای را که تاکنون اجرا نکرده بود برای این کودکان اجرا کرد.

وی گفت کرد: این کودکان هر چند در ظاهر ناتوان ذهنی دیده می شوند، اما پشتکار و تلاش عجیبی برای رسیدن به اهداف خود دارند که قابل تقدیر است.

دریابیگی تصریح کرد: ملی پوشان والیبال نوجوانان در این حضور با توانایی هایی کودکان آشنا شدند و شاهد زندگی بسیار زیبا در ذهن این کودکان شدند. از سوی بازیکنان به هر کودک یک دست پیراهن و شورت ورزشی والیبال تقدیم شد.

وی تاکید کرد: سرود ملی و قرآن این مراسم نیز از سوی کودکان کم توان ذهنی این مرکز اجرا شد.

انتهای پیام/ی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied