شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده دیدار تراکتور سازی و داماش

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):دو تیم تراکتورسازی و داماش تاکنون 6 بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده اند.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،دو تیم تراکتورسازی و داماش گیلان تاکنون 5 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته اند که 3 بار تراکتورسازان فاتح نبرد بوده اند و یک بار داماش پیروز از زمین مسابقه خارج شده و یک دیدار هم به تساوی انجامیده است .

همچنین یک بار هم در چارچوب رقابت های جام حذفی شاهد نبرد دو تیم بودیم که داماش در ضربات پنالتی تراکتور را از پیش رو برداشت.

لیگ برتر ایران 90-91

دو تیم تراکتورسازی و داماش چهارشنبه از ساعت 22 روز 26 مرداد 1390 در حضور 7 هزار هوادار در ورزشگاه عضدی رشت مقابل یکدیگر صف آرایی کردند .

در این دیدار جهانگیر عسگری در نخستین دقیقه بازی نتیجه را به نفع داماش تغییر داد ولی سید محسن حسینی مدافع سرخ پوشان در دقیقه 19 کار را به تساوی کشاند .

در ادامه این دیدار محمد آبشک در دقیقه 32 گل دوم داماش را به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود میزبان پایان یابد .

با شروع نیمه دوم حملات تراکتورسازان بیشتر شد تا اینکه سید محسن حسینی در دقیق 80 گل دوم تیمش را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و محمد ابراهیمی 4 دقیقه بعد گل پیروزی بخش تراکتورسازان را وارد دروازه داماش کرد تا تراکتور 3 امتیاز شیرین از این دیدار کسب کند .

محمد آبشک و محمد محمدی از داماش و رودریگو توزی از تراکتور با کارت زرد داور جریمه شدند .

پنجشنبه 29 دی 1390 ورزشگاه یادگار امام تبریز با 35 هزار هوادار خود میزبان دیدار دو تیم بود .

اینبار هم داماش با گل محمد غلامی توانست از حریف خود پیشی بگیرد ولی فرزاد حاتمی 3 دقیقه پس از آن کار را به تساوی کشاند .

رودریگو توزی از روی ضربه پنالتی توانست در دقیقه 45 دومین گل تراکتور را به ثمر برساند و پس از آن با گل فلاویو امانوئل لوپز پیکاسو در دقیقه 82 تراکتور با نتیجه سه بر یک پیروز این دیدار باشد .

غلامرضا جباری در این دیدار به سیاوش اکبرپور و فرزاد حاتمی از تراکتور و محمد آبشک و حسین ابراهیمی را از داماش با کارت زرد جریمه کرد .

لیگ برتر ایران 91-92

سه شنبه 9 آبان 1391 دو تیم تراکتور و داماش در حالی مقابل هم صف آرایی کردند که انگیزه های هر کدام از آن ها زمین تا آسمان با هم فرق داشتند.

تراکتور هفته ها بود که عالی بازی می کرد و فوق عالی نتیجه می گرفت آمده بود تا نوار پیروزی هایش را ادامه دهد و صدر را از آبی های تهران باز پس گیرد و در سوی دیگر داماش که هفته گذشته ها با درخشان به برد رسیده بود می خواست از تبریز دست خالی به خانه برنگردد و حداقل امتیاز بازی را به خانه ببرد و وضعیتش را در جدول سر و سامان بهتری دهد .

مسابقه دو تیم هم با همین استراتژی آغاز شد و تراکتور با فشار همه جانبه می خواست همان ابتدای بازی خود تاکتیک خود را بر حریف دیکته کند و داماشی ها هم با دفاع چند لایه نیم نگاهی به ضد حمله ها داشتند.

هنوز بازیکنان خود را داخل زمین پیدا نکرده بودند که فرار فلاویو لوپز در دقیقه 2 با تکل از کنار هادی سهرابی داخل محوطه جریمه همراه شد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد.

ضربهٔ پنالتی را خود لوپز می خواست به شکلی نمایشی به ثمر برساند که شیرجهٔ دقیق و سریع رودباریان او را در این راه ناکام گذاشت تا رودباریان دومین ضربهٔ پنالتی را در دومین هفته متوالی مهار نماید .

پس از این اتفاق بازی کمی متعادل شد و در یک فرار ناگهانی و سریع داماشی ها پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربهٔ ایستگاهی شدند که کاپیتان مهدوی با یک ضربهٔ استادانه داماش را پیش انداخت .

پس از این گل داماش در لاک دفاعی فرو رفت و تراکتوری ها با حضور همه جانبه در زمین داماش چندین موقعیت عالی را بدست آوردند که 2 بار تیر دروازه داماش را در این میان نشانه گرفتند و در نهایت در میانه های این نیمه موفق به گل زنی توسط کریمیان شدند .

در نیمه دوم و در حالی که تراکتوری ها خود را برای یک فشار همه جانبه به مانند نیمه اول آماده کرده بودند در یک ضربهٔ کرنر که برای داماش همان ابتدا بدست آمده بود داماشی ها توسط مهدی کیانی به گل برتری دست یافتند .

میل به جبران نتیجه توسط تونی باعث شد که هنوز به دقیقه 70 نرسیده، هر سه تعویضش را تراکتوری ها انجام دهند. البته همین سه تعویض بود که به تراکتوری ها نیرویی مضاعف بخشید و فشار سنگین آن ها در نهایت نتیجه داد و بر روی همکاری دو بازیکن تازه به میدان آمده گل تساوی را به ثمر رساندند .

این تساوی سبب شد که درخشان یک تساوی دیگر و البته بسیار حساس بدست آورد و تراکتور با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر از استقلال صدر را تا شروع دوباره لیگ به نام پسران آبی تهران سند بزنند .

پنجشنبه 8 فروردین 1392 در دیدار برگشت و هفته سی و یکم لیگ برتر دو تیم در حضور 20 هزار هوادار در ورزشگاه عضدی رشت مقابل یکدیگر صف آرایی کردند. همچنین حدود هزار نفر از هواداران تراکتورسازی برای حمایت از تیم محبوبشان خود را به ورزشگاه رشت رسانده بودند .

تعارف فراهانی با محمد سیاه برای گرفتن توپ در حالی که داماشی ها به گمان خطا ایستاده بودند به مسعود ابراهیم زاده رسید و او با یک ضربه سر دروازه را باز کرد تا تراکتور با یک گل از حریف خود پیشی بگیرد .

در ادامه باز هم روی اشتباه محمد سیاه سید صالحی صاحب توپ شد و او در حالی که با فراهانی تک به تک شده بود از پشت شش قدم دروازه داماش را باز کرد تا دومین گل میهمان نیز در این دیدار به ثمر برسد .

سانتر محمد رضا مهدوی و ضربه سر جهانبخش گل نخست را برای داماشی ها به ارمغان آورد تا میزبان بتواند یکی از گل های خورده را جبران کند. هر چند که این گل هم نتوانست مانع شکست خانگی داماش در این دیدار شود .

جام حذفی ایران 91-92

پنجشنبه 30 آذر 1391 درچارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور تیم فوتبال داماش گیلان در استادیوم شهید عضدی رشت میزبان تراکتورسازی تبریز بود که توانست این تیم را در ضربات پنالتی 5-4 و در مجموع 6-5 شکست دهد .

تک گل داماش در جریان بازی را محمدرضا مهدوی در دقیقه 51 و گل تراکتورسازی توسط سید صالحی در دقیقه 25 به ثمر رسید. در ضربات پنالتی علیرضا نظیف کار، محمد آبشک، ابوالفضل حاجی زاده، محمدرضا مهدوی و مصطفی حاجتی هر 5 پنالتی داماش را به گل تبدیل کردند .

برای تراکتورسازی نیز مهدی کیانی، فلاویو لوپز، محمد ایران پوریان و محمد ابراهیمی ضربات خود را در پنالتی ها به گل تبدیل کردند و ضربه پنجم این تیم که مرتضی اسدی زد را رودباریان مهار کرد .

همچنین فلاویو لوپز، مرتضی اسدی و محمد ابراهیمی در پایان بازی از تراکتورو علی رضا نظیف کار از داماش گیلان نیز با اخطار حسین زرگر داور این دیدار جریمه شدند .

لیگ برتر ایران 92-93

دو تیم چهارم و نهم جدول آغازگر یکی دیگر از مسابقه های هفته دهم لیگ برتر بودند. مسابقه ای که برای هر دو تیم حساس بود و تاثیری مستقیم در جایگاه جدولی شان داشت. داماش این مسابقه را با هفت مصدوم و محروم آغاز کرد و تراکتورسازی هم سه بازیکنش را به دلیل مصدومیت در خدمت نداشت و با پنج تغییر نسبت به باز با ملوان گام به زمین گذاشت .

در دقیقه 32 ضربه کاشته سیف الهی با اختلاف اندک از دروازه تراکتور به خارج رفت. تک به تک سعید دقیقی با میلاد فراهانی شاید حساس ترین موقعیت این بازی بود که توسط فراهانی مهار شد

از دقیقه شصت و پنج به بعد خیمه تراکتوری ها روی دروازه داماش و صد حمله های داماش بازی را جذاب تر از بیش از یکساعت گذشته کرد .

دقیقه ۶۵ اشتباه حاجی زاده موجب شد تا انصاری فرد یک پاس تک به تک به دقیقی بدهد که توپ دقیقی توسط فراهانی پیش تاخته به کرنر فرستاده شد. دقیقه ۶۶ انصاری فر بازهم در حالی که مدافعان داماش را جاگذاشته بود با فراهانی تک به تک شد و بازهم فراهانی ناجی تیمش شد. در دقیقه ۶۸ این بار کاظمیان می توانست دروازه داماش را باز کند و در حالی که مدافعان این تیم جا مانده بودند توپ با بدشانسی تراکتوری ها به خارج فرستاده شد .

دقیقه ۷۲ پاس هادی سهرابی به متوسل زاده داخل محوطه جریمه با سوت سرکش او به خارج فرستاده شد .

سانتر سیف الهی و برگشت توپ توسط طالبی در پشت شش قدم به متوسل زاده رسید که ضربه قیچی او بدخلاف جریان بازی گل نخست داماش را به ثمر رساند .

پس از گل داماش فشار تراکتور بیشتر شد و در دو موقعیت بازهم فراهانی بود که ناجی دروازه تیمش شد

...................................

گزارش از امیر توپچی پور

نتیجه آنلاین بازی تراکتور سازی و داماش

1392/11/11 16:00
نتیجه نهایی
تراکتورسازي 0 - 0 داماش گيلان

در حالي که قرار بود تيم هاي فوتبال تراکتورسازي و داماش از ساعت 14:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه يادگار امام تبريز به مصاف يکديگر بروند اما به دليل بارش برف سنگين اين بازي با تاخير آغاز خواهد شد.

مقصودي مدير ورزشگاه يادگار امام تبريز در اين باره به تسنيم گفت: براي مهيا کردن شرايط برگزاري بازي نياز به زمان داريم و اين مسابقه با حداقل 2 ساعت تاخير آغاز مي شود اما قطعا اين ديدار امروز برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر مسئولین باشگاه داماش اعلام کردند در صورت تاخیر بیش از نیم ساعت دیگر در مقابل تراکتور سازی به میدان نخواهند رفت.

بازی تراکتورسازی و داماش ساعت ۱۶ آغاز می شود

دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و داماش گیلان که قرار بود از ساعت 14 و 30 دقیقه آغاز شود به دلیل بارش برف به تاخیر افتاد.

بعد از تلاش مسئولان باشگاه تراکتورسازی و ورزشگاه یادگار امام و کمک هواداران، زمان دقیق بازی مشخص شد.

بازی تراکتورسازی و داماش گیلان با 90 دقیقه تاخیر از ساعت 16 آغاز می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied