شمانیوز
شما نیوز

آخرین اخبار از بازی تراکتورسازی و مس کرمان

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): تراکتورسازی تبریز رو جمعه 25 بهمن برای کسب نخستین جام قهرمانی‌اش به مصاف کرمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)، تراکتورسازی روز جمعه در دیدار پایانی جام حذفی کشور در کرمان به مصاف مس خواهد رفت.

آخرین اخبار دیدار نهایی جام حذفی کشور به شرح زیر است:

تراکتورسازی با شکست به کرمان رفت

تیم تراکتورسازی تبریز در آخرین بازی پیش از دیدار فینال در تهران به مصاف نفت این شهر رفته و متحمل شکست سنگین سه بر صفر شد. با این نتیجه تراکتورسازی عملا شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داده و تنها فرصت این تیم برای کسب سهمیه حضور در باشگاه‌های آسیا برای سال آینده پیروزی در بازی پایانی این رقابت‌ها است.

مس کرمان نیز با تساوی در تبریز شانس ماندنش در لیگ برتر به حداقل رسیده و این تیم نیز به جام حذفی به عنوان آخرین شانس نگاه می‌کند.

هواپیمای اختصاصی برای تراکتورسازان

تیم تراکتورسازی با پرواز چارتر از تهران به کرمان سفر کرده و با همان شرایط به تبریز باز خواهد گشت.

مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز برای حمایت از تیم تراکتورسازی هواپیمای اختصاصی سفر تراکتورسازان به از تهران به کرمان و بازگشت به تبریز را فراهم کرده است تا با تسهیل کردن شرایط سفر تراکتورسازان در قهرمانی این تیم کمک کرده باشد.

قطار هواداران مقدور نشد

باشگاه تراکتورسازی از لغو قطار هواداران این تیم برای سفر به کرمان خبر داد.

باشگاه تراکتورسازی جهت اعزام هواداران خود به شهر کرمان برای شرکت در مسابقه فینال جام حذفی در پی فراهم کردن قطاری ویژه بود که هزینه رفت و برگشتش را نیز باشگاه متقبل شده بود و در این زمینه باشگاه اقداماتی را نیز انجام داده بود، ولی پس از چند روز اختصاص قطار توسط راه آهن مقدور نشد.

باشگاه تراکتورسازی در اطلاعیه ضمن پوزش از هواداران خود، از آنان خواسته است که با سایر وسایل نقلیه امکان سفر خود به کرمان را فراهم کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied