شمانیوز
شما نیوز

برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و استقلال در تهران و پرسپولیس در اصفهان به میدان می‌روند.

استقلال غم‌زده پس از شکست مقابل تراکتورسازی در حالی مقابل پدیده قرار می‌گیرد که تنها پیروزی در این دیدار می‌تواند تا حدی هواداران استقلال را راضی نگه دارد. پس از شکست استقلال مقابل تراکتورسازی، انواع و اقسام حواشی در این تیم بوجود آمد، درگیری‌های لفظی علیرضا منصوریان و حسن زمانی عضو هیئت مدیره، بحث ماندن یا رفتن سرمربی استقلال، شایعه قهر مهدی رحمتی و ... مسائلی بود که در این هفته مطرح شد. رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه تمام قد از سرمربی تیمش حمایت کرد تا تمرین روز سه‌شنبه استقلال با نشاط‌تر از روزهای گذشته برگزار شود. منصوریان به خوبی می‌داند در چه موقعیتی قرار گرفته است. اگر او نتواند به برتری برسد، شاید در روزهای آینده دیگر شعار «داش علی منصوریان» را نشنود. سرمربی جوان استقلال که جمله «فرشینگ» او مدتی است سوژه برخی‌ها شده است، چاره‌ای ندارد که خودش را هم فرشینگ کند. منصوریان در یکی از بازی‌های تیمش که نتیجه نگرفته بود، خستگی بدنی بازیکنانش را عامل این موضوع دانست و بارها از اصطلاح «فرشینگ» و «فضای فرشینگ» برای توضیح این موضوع استفاده کرد و گفت «همه تیم‌هایی که من داشته‌ام در هفته‌های دوران ابتدایی بدنسازی سنگین داشته‌اند. به خاطر نوع بدنسازی بدن بازیکنان سنگین بود و هنوز به فضای فرشینگ نرسیده‌‌ایم.» شاید منصوریان امروز به این نتیجه رسیده باشد که خودش نیاز به فرشینگ یا همان رفرشینگ داشته باشد. مقابل آنها تیمی قرار می‌گیرد که هفته گذشته در دقایق پایانی مقابل پرسپولیس شکست خورد. رضا مهاجری پدرش را بعد از بازی از دست داد و اکنون با این غم باید تیمش را به دیدار استقلال بفرستد. پدیده برای اینکه از شوک شکست مقابل پرسپولیس خارج شود، باید مقابل دیگر تیم پرطرفدار پایتخت نتیجه بگیرد. استقلالی‌ها با 18 امتیاز در جایگاه هفتم و پدیده 15 امتیازی هم در رده یازدهم قرار گرفته‌اند.

جدول کامل رده بندی را می توانید در تصویر مشاهده کنید. برنامه هفته چهاردهم به شرح زیر است: پنجشنبه 25 آذر گسترش فولاد - استقلال خوزستان
ساعت 14:30، ورزشگاه بنیان‌دیزل سایپا - پیکان
ساعت 15، ورزشگاه شهدای پاس قوامین صبای قم - نفت تهران
ساعت 15:15، ورزشگاه یادگار امام قم استقلال - پدیده خراسان
ساعت 16:20، ورزشگاه آزادی جمعه 26 آذر تراکتورسازی - سپاهان
ساعت 14، ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی سیاه‌جامگان - ماشین‌سازی تبریز
ساعت 14:30، ورزشگاه ثامن مشهد فولادخوزستان - صنعت نفت آبادان
ساعت 15:30، ورزشگاه غدیر اهواز ذوب‌آهن - پرسپولیس
ساعت 16:20، ورزشگاه فولادشهر اصفهان
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied