شمانیوز
شما نیوز

مدال برنز دختر ایرانی در پینگ پنگ نوجوانان جهان

در ادامه رقابت‌های پینگ پنگ اپن جهانی پرتغال، پریناز حاجیلو صاحب مدال برنز شد.

مدال برنز دختر ایرانی در پینگ پنگ نوجوانان جهان

به گزارش شما نیوز ،از ایسنا، در ادامه مسابقات پینگ پنگ اپن جهانی رده‌های سنی در پرتغال ، پریناز حاجیلو از ایران با شکست ۳-۰ از حریف قدرتمند رومانیایی صاحب گردن آویز برنز این مسابقات گردید ، این ورزشکار دو هفته قبل موفق شده بود مدال برنز اپن جهانی اسلواکی را نیز برای کشورمان کسب کند.

پریناز حاجیلو با پیروزی مقابل حریفی از جمهوری چک به جمع 8 بازیکن برتر این دوره از مسابقات راه یافته بود و سپس با پیروزی مقابل حریفی از بلژیک به جمع 4بازیکن برتر این دوره از مسابقات راه یافت بود. شیما صفایی دیگر نوجوان آینده دار کشورمان با قبول شکست 3 بر 1 از حریف پرتغالی خود از حضور در ادامه مسابقات بازماند.

در رقابت پایانی مسابقات تیمی رده سنی جوانان دختر نیز، تیم ملی جوانان کشورمان با ترکیب جمالی فر، اشتری و یار ازبک خود نتیجه را به تیم مشترک تایلند ، بلژیک و هلند واگذار نمودند و به مدال نقره این دوره از مسابقات دست یافتند.

در بخش تیمی مسابقات نوجوان نیز تیم دو نفره حاجیلو و صفایی با پیروزی بر کلیه رقبا به فینال بخش دونفره مسابقات راه یافتند .‌ پریناز حاجیلو و شیما صفایی دختران آینده دار ایرانی با پیروزی بر تیم ‌مشترک دو نفره مصر و یونان ، حالا این شانس را دارند که اولین مدال طلای کاروان تنیس روی میز ایران را در این دوره از بازی ها به نام خودثبت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied