شمانیوز
شما نیوز

اعتراف جالب رونالدو در مورد مسی

کریستیانو رونالدو حالا در توپ طلا با مسی برابر شده و در تعداد جوایز فردی نیز فاصله خود با فوق ستاره بارسا را بیشتر کرده است.

اعتراف جالب رونالدو در مورد مسی

به گزارش شما نیوز ، حتی خوشبین ترین هوادار رئال در سال 2012 نیز باور نداشت که روزی رونالدو بتواند در تعداد توپ طلا با مسی برابری کند. فوق ستاره بارسا با فتح 4 توپ طلای متوالی بین سال های 2008 تا 2012، این تصور را ایجاد کرده بود که دست نیافتنی است ولی رونالدو دست به کار بزرگی زد و حالا در تعداد توپ طلا با مسی 5-5 برابر شده است.

رونالدو پس از دریافت توپ طلای خود در پاریس در مورد رمز موفقیتش گفت:« برای فتح توپ طلا باید از خود گذشتگی فراوانی به خرج دهید. باید جدی و حرفه ای بود ولی این همه ماجرا نیست. خیلی از بازیکنان همین کارها را انجام می دهند ولی هرگز فاتح توپ طلا نمی شوند.

برای بردن این جایزه، موفقیت های تیمی هم اهمیت فراوانی دارد و من با رئال در چند سال اخیر به همه چیز رسیدم. در منزل نیز تمریناتی اختصاصی دارم. تمرین مختصر ولی با کیفیت و خوب، تاثیرش بسیار بیشتر است. فاصله بین هیچ و اندک، خیلی زیاد است.

باید باهوش و انتقادپذیر باشید. یک اشتباه کوچک از سوی بازیکنی بزرگ، انتقادات زیادی به همراه دارد و باید با این موضوع کنار آمد ولی همیشه مهم است که اطراف تان، افرادی وفادار داشته باشید و من خوشحالم که دوستانی صادق و یکرنگ دارم.»

برابری با مسی:« بگذارید صادقانه بگویم. اعتراف می کنم که چند سال پیش وقتی مسی چهارمین توپ طلای خود را برد، تقریبا از رسیدن به او ناامید شده بودم و فکر می کردم که دیگر برابری با او دشوار شده است ولی اوضاع تغییر کرد و فوتبال به من فرصت هایی جدید داد. به کار و تلاش ادامه دادم و جاه طلبی خودم را حفظ کردم. به لطف خدا توانستم به مسی برسم.»

تیتر نشریه آبولا در تابستان مبنی بر جدایی از رئال :« الان لحظات خوبی را سپری می کنم و ترجیح می دهم در مورد ادعای آن نشریه در زمان درستش صحبت کنم.»

کریستیانو جونیور: « او پسر فوق العاده ای است و فوتبالش هم خوب است. نکات مثبتی در او دیده ام ولی هنوز زود است که بخواهم به پسرم فشار بیاورم. جونیور هم مثل من جاه طلب است و می گوید که روزی از من هم توپ های طلای بیشتری خواهد برد. او می تواند رونالدوی بعدی فوتبال باشد.»

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied