شمانیوز
شما نیوز

شیعی: به دنبال دریافت حق رشد انتقال نیازمند هستیم

مدیرعامل تیم فوتبال پیکان می گوید که بازار خراب فوتبال باعث جدایی بازیکنان این تیم شده است.

شیعی: به دنبال دریافت حق رشد انتقال نیازمند هستیم

به گزارش شما نیوز ، شیعی مدیرعامل پیکان در حاشیه مراسم قرعه کشی لیگ برتر گفت: قرعه کشی خوب و به موقع انجام شد. اگر نزدیک مسابقات بود، برنامه تیم ها مختل می شد و در بازی دوستانه مشکل به وجود می آمد. الان می توانیم بهتر برنامه ریزی کنیم. هفته اول استقلال، دوم سایپا و هفته سوم سپاهان حریفان ما هستند که تیم های قوی لیگ هستند. امیدوارم با جوانان بازی های خوبی را ارائه بدهیم.

وی در ادامه درباره جدایی چند بازیکن از این تیم اضافه کرد: شرایط خوبی داریم اما یک سری از جوانان در بازار خراب فوتبال از دست رفتند. آن بازیکنانی که انتظار داشتیم حفظ کنیم به دلیل علاقه دیگر تیم ها رفتند. به دنبال جایگزین کردن بازیکنان خوب هستیم. امیدوارم امسال بهتر از پارسال نتیجه بگیریم.

مدیرعامل پیکان در ادامه درباره جدایی نیازمند تصریح کرد: نیازمند سه سال است در تیم ما حضور دارد. یک مقدار که در بازار مطرح می شوند، شرایط آنها فرق می کند. ما می خواستیم نیم فصل قرارداد او را تمدید کنیم اما با وجود مذاکراتی که داشتیم، کنترل او سخت شد. ما جوانان خوبی داریم و برای تمدید قرارداد آنها کارهایی انجام می دهیم.

وی افزود: ما به دنبال حق رشد نیازمند و دیگر بازیکنان هستیم و این موضوع حق ما است. وقتی یک مدیر برنامه از این انتقال سود می برد، ما نیز دنبال سود بردن هستیم. حق رشد برای باشگاه است و نیازمند از نونهالان با ما بود و قانون می گوید که ما باید حق رشد او را بگیریم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون در پایان درباره تمدید قرار داد کی روش اضافه کرد: در مورد تمدید قرارداد کی روش در جریان نیستم و آقای تاج پیگیری می کنند و ایشان جوابگو هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied