شمانیوز
شما نیوز

باکاری سانیا: پوگبا مورد انتقاد قرار می گیرد چون توانایی ها و استعداد شگرفی دارد

 باکاری سانیا، مدافع سابق تیم ملی فرانسه به دفاع از هافبک قدرتمند و جوان تیم ملی کشورش پرداخته و معتقد است اگر مردم او را درک کنند، او می تواند تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی شود.

باکاری سانیا: پوگبا مورد انتقاد قرار می گیرد چون توانایی ها و استعداد شگرفی دارد

به گزارش شما نیوز ، هافبک تنومند منچستریونایتد و تیم ملی فرانسه فصلی پر فراز و نشیب را به همراه باشگاه و تیم ملی کشورش پشت سر گذاشته است، اما با وجود انتقادهایی که اخیرا از او شده، به نظر می رسد در ترکیب ثابت تیم ملی کشورش در بازی نخست جام جهانی مقابل استرالیا قرار داشته باشد.

باکاری سانیا، مدافع سابق تیم ملی فرانسه که در جام جهانی ۲۰۱۴ و یورو ۲۰۱۶ هم بازی پوگبا بوده است به دفاع از این بازیکن در مقابل انتقادات اخیر پرداخته است. سانیا در این خصوص گفت:

او مردی با اعتماد بنفس است اما شنیدن انتقادها همیشه و برای همه آزار دهنده است. اما او مورد انتقاد قرار می گیرد چون توانایی های زیادی دارد. او با استعداد شگرفی بدنیا آمده و به سختی هم تلاش کرده است. او قابلیت هایی دارد که بسیاری از هافبک های دیگر از آن بی بهره هستند.

به همین خاطر مردم او را بازیکنی برای بازی در پست شماره ۱۰ یا ۸ می دانند اما او در پست شماره ۶ بازی می کند و به خاطر بازی در چنین پستی نمی توان از قابلیت ها و تکنیک ها استفاده کرد. توانایی های او بالاتر از حد نرمال هستند و او می تواند در فاز تهاجمی بسیار مفید باشد.

اما ما بازیکنان دیگری در آن پست ها داریم و او مجبور است در کار دفاعی به تیم کمک کند.

مدافع کناری سابق تیم های منچسترسیتی و آرسنال ادامه داد:

باید بخاطر داشته باشیم که او یک هافبک است و بخاطر توانایی های فراتر از حد نرمال او، مردم انتظار زیادی از او دارند. اما این را هم باید بخاطر داشت که باید به صحبت های مربی گوش داد و دستورات او را اجرا کرد و به بازیکنان دیگر احترام گذاشت چون در نهایت تیم مهم است.

در برخی بازی ها او آزادی عمل بیشتری دارد و جلوتر بازی می کند و در برخی دیگر هم در پست هافبک دفاعی بازی می کند. این چیزی است که بازیکنان درون زمین از آن آگاه هستند، نه مردمی که بازی را نگاه می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied