شمانیوز
شما نیوز

جواد نکونام نیامده برکنار شد!

جواد نکونام در عین ناباوری تنها چندروز پس از در دست گرفتن سکان هدایت پیکان، از سوی مدیریت این باشگاه کنار گذاشته شد تا به شکلی عجیب تمام پل‌های پشت‌سر او خراب شود.

جواد نکونام و نساجی مازندران هردو با یکدیگر پله‌های ترقی را در لیگ برتر ایران طی کردند و تا ساحل امن نیم‌فصل خود را رساندند تا رتبه دهم جدول، برای تازه لیگ برتری شده‌ها جایگاهی ایده‌آل و رضایت بخش را پدید بیاورد که مردمان شهرخسته به آن با دستان خالی مردانشان افتخار کنند.

نکونام به خوبی با فلسفه و سبک نساجی عجین شده بود، حضور در مازندران و موفقیت با تیم نساجی یک رزومه‌ای موفق را برای کاپیتان سابق تیم ملی به وجود آورده بود تا بزرگان فوتبال آینده‌ای روشن را برای آقای مغرور و آرام، متصور شوند، ادعایی که با بضاعت نساجی خیلی دور از ذهن نبود و می‌شد نکونام را در لباس‌های بزرگ‌تری دید اما..

او شاید بی‌تجربگی کرد و از ریل موفقیت با تصمیم اشتباه خود خارج شد، در فوتبال ایران هرگز هیچ فرد موفقی به فاصله زمانی یک شب، نتوانسته در جایگاهی بزرگ قرار بگیرد و اگر هم قرار گرفته است، بر حسب شانس بوده که سریعاً پس از آن سقوطی تلخ را تجربه کرده است، راز موفقیت جواد نکونام در همین ماجرا بود! او آهسته و آرام قدم برمی‌داشت و برای هر قدمش طرح و برنامه‌ای خاص داشت تا اینکه روزهای بد مجید جلالی با پیکان و قطع همکاری خودروسازان با او باعث شد تا پبشنهادی وسوسه انگیز نکونام را در یک قدمی رویاهایش قرار دهد.

نکونام کمی حریص شده بود و نمی‌توانست نیمکت پیکان را نادیده بگیرد! از سویی دیگر او به نساجی تعلق خاطر داشت و در درگاه سخت انتخاب قرار گرفته بود که در آخر با انتخاب پیکان، استعفای خود را بر روی میز باشگاه نساجی قرار داد و به سمت تهران چمدان‌هایش را بست، همه چیز خوب و شیرین دنبال می‌شد، عکس‌های یادگاری و پر از لبخندی که نکونام را در ابرها قرار داده بود، اما غافل از اینکه در پشت ماجرا اتفاقی دیگر در جریان است...

مشخص نبود چه کسی جواد نکونام را به سمت نیمکت پیکان فراخوانده یا با نظر چه کسی نام او به میان آمده بود، اما هرچه که بود اختلافات داخلی خودروسازان بر سر نکونام خیلی زودتر از حد باورها علنی شد تا اولین ستاره لالیگایی فوتبال ایران با دستور مستقیم مدیرعامل کارخانجات ایران خودرو هنوز نیامده، از سمت خود برکنار شود.

تلخ‌ترین نکته این ماجرا این است که تمام زحمات نکونام در لیگ برتر بر باد رفت! او حالا نه راه پس دارد و نه راه پیش! نساجی مازندران و هوادارانش به دلیل تصمیم به دور از محبت نکونام درهای باشگاه را بر روی او بسته‌اند و از طرفی دیگر هیچ باشگاه ریسک نمی‌کند او را به خدمت بگیرد، چرا که حالا او جنجالی‌ترین مربی نیم‌فصل است که با ورودش به هر باشگاهی، خود و تیمش را در معرض قضاوت قرار خواهد داد.

ورزش 11

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied