شمانیوز
شما نیوز

دیدار محرمانه علی دایی با رییس فیفا در دوبی+عکس

دایی در جریان سفر به دوبی، با رئیس فدراسیون جهانی فوتبال دیدار کرد، اما دلیل این ملاقات تقریبا خصوصی و محرمانه مشخص نیست.

دیدار محرمانه علی دایی با رییس فیفا در دوبی+عکس
سرمربی سایپا که از تعطیلی مسابقات لیگ برتر استفاده کرده و برای انجام سفر تفریحی در دوبی امارات به سر می‌برد، امشب دیداری با جیانی اینفانتینو داشت. علی دایی که یکی از مفاخر فوتبال ایران است، در جریان سفر اخیر جیانی اینفانتینو به تهران، برای استقبال او به فرودگاه امام خمینی رفت و در جریان دیدار دوستانه‌ای که با حضور اعضای فیفا و پیشکسوتان فوتبال ایران برگزار شد، برخورد گرمی با رئیس فیفا داشت.
دیدار محرمانه علی دایی با رییس فیفا در دوبی+عکس اینفانتینو از یک هفته قبل برای تماشای فینال جام باشگاه‌های جهان به امارات سفر کرده، امشب دیداری با علی دایی داشت که برخلاف برخورد‌های قبل، این بار دید و بازدید آن‌ها در فضای خصوصی‌تری انجام شد. آقای گل فوتبال جهان با انتشار تصویری در کنار اینفانتینو در دوبی، برای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا نیز آرزوی موفقیت کرد. به نظر می‌رسد علی دایی در روز‌های آینده به اردوی تیم ملی ایران رفته تا در آستانه جام ملت‌های آسیا، به کارلوس کی‌روش و شاگردان‌اش روحیه دهد./ تابناک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی