شمانیوز
شما نیوز

روایت روزنامه قطری از رسوایی جدید امارات

روزنامه الرایه غیبت هواداران قطری در دیدار فینال جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا را رسوایی جدید برای امارات دانست و از‌ای اف سی و فیفا خواست این موضوع را بررسی کنند.

روایت روزنامه قطری از رسوایی جدید امارات
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت : امروز (جمعه) در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امارات، تیم‌های ملی فوتبال قطر و ژاپن رو در روی هم قرار خواهند گرفت. قطر که برای اولین بار به فینال جام ملت‌های آسیا راه یافته در حالی برابر ژاپن قرار خواهد گرفت که به دلیل مانع تراشی اماراتی‌ها هواداران خود را به همراه نخواهد داشت. روایت روزنامه قطری از رسوایی جدید امارات؛ فینالی بدون حضور هواداران تیم فینالیست روزنامه الرایه قطر در گزارشی غیبت هواداران قطر در دیدار فینال جام ملت‌ها را که به دلیل مانع تراشی میزبان صورت گرفته، نقض قانون و رسوایی جدید امارات دانسته و از‌ای اف سی و فیفا خواسته این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.
روایت روزنامه قطری از رسوایی جدید امارات االرایه می‌نویسد، این اولین بار در تاریخ فوتبال جهان است که یکی از تیم‌های حاضر در فینال مسابقات قاره‌ای بدون برخورداری از حمایت هوادارانش به میدان می‌رود. رویداد بدی که در فوتبال آسیا که از سوی قطری‌ها فراموش نخواهد شد، عنابی‌ها در تمام مسابقات این تورنمنت از روز اول و در فینال به دلیل موانع ایجاد شده از سوی امارات از حمایت هواداران خود محروم شدند. این مسئله باید از سوی کمیته مسابقات‌ای اف سی و فیفا که رئیسش در روز فینال شاهد بازی خواهد بود بررسی شود. اینفانتینو شاهد محرومیت هواداران ما از مهمترین دیدار تاریخ قطر خواهد بود. این روزنامه می‌افزاید آن‌ها از روز اول تلاش داشتند قطر را در همان دور اول حذف کنند، اما شگفتی سازی عنابی‌ها آن‌ها را گیج کرد. مشخص است که اماراتی‌ها غافلگیر شده اند و پس از این که قطر فراتر از انتظار ظاهر شد و حریفان را در هم کوبید نتوانستند کاری بکنند. امارات و هوادارانش انتظار نداشتند که تیم ما به فینال برسد. تیم سفید پوش آن‌ها در نیمه نهایی فراموش شدنی متحمل شکست سنگینی برابر عنابی‌ها شدند. هر چند که عنابی‌ها بدون تماشاگر بازی کردند. حالا آن‌ها در پشت صحنه مانع حضور هواداران قطری در فینال شده اند. روایت روزنامه قطری از رسوایی جدید امارات؛ فینالی بدون حضور هواداران تیم فینالیست غیبت هواداران قطری در بازی امشب نباید مورد بی اعتنایی قرار بگیرد و عوامل آن بخصوص فدراسیون فوتبال امارات که ناکامی اش در میزبانی جام ملت‌ها به اثبات رسید، باید مجازات شوند. این روزنامه در پایان از فدراسیون فوتبال قطر خواست با ارسال نامه‌ای به فیفا و‌ای اف سی اعتراض رسمی خود را به کارشکنی‌های اماراتی اعلام کند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied