شمانیوز
شما نیوز

خبر بد برای استقلالی ها در آستانه دیدار با الهلال

آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان قبل از سفر به امارات پیش از ظهر امروز در زمین تهرانسر و با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار شد تا استقلالی‌ها پس از این تمرین آماده سفر به امارات شوند.

خبر بد برای استقلالی ها در آستانه دیدار با الهلال
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: هافبک میانی آبی پوشان امروز با این تیم تمرین نکرد تا باعث افزایش نگرانی سرمربی این تیم قبل از دیدار با الهلال شود.
خبر بد برای استقلالی ها در آستانه دیدار با الهلال
آخرین جلسه تمرینی آبی پوشان قبل از سفر به امارات پیش از ظهر امروز در زمین تهرانسر و با حضور اصحاب رسانه و هواداران برگزار شد تا استقلالی‌ها پس از این تمرین آماده سفر به امارات شوند. حضور وریا غفوری و طارق همام دو مصدوم سابق این تیم در تمرینات گروهی و آمادگی آن‌ها برای حضور در دیدار مقابل الهلال خبر خوبی بود که از تمرین استقلال به گوش رسید و در مقابل، خبر نگران کننده، تمرین نکردن علی کریمی با تیم بود. هافبک میانی آبی پوشان امروز در محل تمرین این تیم حضور یافت، اما با صلاحدید کادر فنی و پزشکی در تمرین شرکت نکرد. کریمی در لیست سفر به امارات قرار دارد، اما در بازی کردن او مقابل الهلال ابهام وجود دارد. استقلالی‌ها برای این بازی فرشید اسماعیلی و فرشید باقری را هم در اختیار ندارند و اگر علی کریمی هم شرایط حضور در بازی را پیدا نکند، کار آن‌ها مقابل الهلال دشوار خواهد شد. دیدار استقلال و الهلال از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه سوم اردیبهشت در کشور امارات برگزار خواهد شد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied