شمانیوز
شما نیوز

در استقلال سقف قرارداد معنی ندارد

کامران منزوی تعیین هرگونه سقف قرارداد را که برخی خبرگزاری‌ها از آن پرده برداشتند، تکذیب کرد تا مشخص شود مدیران در استقلال هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده‌اند.

در استقلال سقف قرارداد معنی ندارد
به گزارش شمانیوز به نقل از نود، کامران منزوی درباره اینکه برخی خبرگزاری‌ها از تعیین سقف بودجه برای استقلال پرده برداشته اند، این واکنش را نشان داد: هنوز بودجه استقلال به دستمان نرسیده است. پس چطور می‌خواهیم در مورد سقف قرارداد بازیکنان تصمیم بگیریم. چنین چیزی فعلا امکان پذیر نیست. سرچیزی که وجود ندارد نمی‌شود صحبت کرد، ولی به طور کل هر بازیکنی قیمتی دارد. زمانی علیرضا اکبرپور ارزان‌ترین و در عین حال بهترین بازیکن استقلال بود و بعد از مدتی که ما توانایی او را دیدیم تصمیم گرفتیم تغییراتی در قراردادش انجام بدهیم.
در استقلال سقف قرارداد معنی ندارد
عضو هیات مدیره استقلال در مورد این که اخبار منفی زیادی از استقلال به بیرون منتشر می‌شود، این جملات را به زبان آورد: الان فصل بهار است و همه چیز خوب و باران‌های اخیر هم بسیار فضا را خوب کرده است. انشاالله به زودی از استقلال هم اخبار خوبی به بیرون منتشر می‌شود. البته باید تاکید کنم که شرایط استقلال را با باشگاه‌های دیگر مقایسه نکنید. شرایط استقلال باعث شده خون به دل همه بشود و ما نمی‌توانیم بی گدار به آب بزنیم. تیم‌های دیگر به اندازه استقلال مدعی ندارد.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied