شمانیوز
شما نیوز

پخش زنده دیدار تیم های چلسی و آرسنال

پخش زنده دیدار تیم های چلسی و آرسنال را در این صفحه مشاهده کنید.

پخش زنده دیدار تیم های چلسی و آرسنال
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از طرفداری: امشب (چهارشنبه)، تیم‌های آرسنال و چلسی فینال لیگ اروپا را در باکوی آذربایجان ساعت ۲۳:۳۰ برگزار خواهند کرد.
پخش زنده دیدار تیم های چلسی و آرسنال
وضعیت دو تیم
چلسی توانست در لیگ برتر با کسب ۷۲ امتیاز از ۳۸ مسابقه جایگاه سوم را کسب کند و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. این تیم در گروه خود در لیگ اروپا کار آسانی داشت و به آسانی صعود کرد. سپس با از پیش رو برداشتن مالمو، دینامو کیف، اسلاویا پراگ و آینتراخت فرانکفورت راهی فینال شد. آبی پوشان چند مهره کلیدی خود را برای این دیدار در اختیار نخواهند داشت. رودیگر، هادسون اودوی و لوفتوس چیک از جمله این بازیکنان هستند. وضعیت انگولو کانته نیز هنوز مشخص نیست. با وجود اینکه چلسی سهیمه لیگ قهرمانان اروپا را در لیگ برتر به دست آورده، با آرامش بیشتری پا به این دیدار خواهد گذاشت.
آرسنال شرایطی متفاوت با چلسی در لیگ برتر تجربه کرد. این تیم از ۳۸ بازی خود ۷۰ امتیاز به دست آورد و با وجود اختلاف امتیازی کم، نتوانست سهمیه لیگ برتر را کسب کند. هرچند اگر آن‌ها قهرمان لیگ اروپا شوند، به فصل آینده لیگ قهرمانان نیز راه خواهند یافت. آرسنال در مرحله گروهی کار سختی نداشت و به آسانی از گروه خود صعود کرد. سپس آن‌ها به ترتیب باته بوریسف، رن، ناپولی و والنسیا را حذف کردند و حال در فینال باید به مصاف چلسی بروند. هنریک مخیتاریان غایب بزرگ توپچی هاست که به دلیل مسائل سیاسی نمی‌تواند تیمش را برای این دیدار همراهی کند. هکتور بیرین و آرون رمزی نیز قادر به همراهی تیمشان در این دیدار نیستند.
حقایقی در خصوص دیدار
چلسی در ۱۷ دیدار اخیر خود در لیگ اروپا شکست نخورده است. آرسنال ۵ بازی اخیر خود در لیگ اروپا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. چلسی در ۷ بازی اخیر رسمی خود در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده است. در ۶ دیدار اخیر دو تیم، آرسنال تنها ۱ شکست داشته است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied