شمانیوز
شما نیوز

محمدرضا گلزار | محمدرضا گلزار و فوتبال | عکس محمدرضا گلزار | لخت محمدرضا گلزار

بدآموزی محمدرضا گلزار برای ستاره پرسپولیس | جواد کاظمیان هم لخت شد

محمدرضا گلزار راه جدیدی پیشروی ورزشکاران گذاشت.

بدآموزی محمدرضا گلزار برای ستاره پرسپولیس | جواد کاظمیان هم لخت شد

 به گزارش گل کوچیک، محمدرضا گلزار چندی پیش عکس لخت خود را منتشر کرد. محمدرضا گلزار با این حرکت موج عجیبی از انتقادات و تعجب را در میان هوادارانش به راه انداخت. محمدرضا گلزار که در دبی سکونت دارد عکسی نیمه عریان را از خود در استوری اینستاگرام قرار داد. جواد کاظمیان بازیکن سالیان نه چندان دور پرسپولیس که دوستی مختصری با محمدرضا گلزار دارد هم امروز دست به چنین اقدامی زد. محمدرضا گلزار از هواداران پرسپولیس است و در باشگاه های ورزشی هرازگاهی با علی کریمی و دیگر بازیکنان و هنرمندان مشغول ورزش می‌شود.

لخت شدن عجیب محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار عکس عجیب و قریبی از خود منتشر کرد.

محمدرضا گلزار یکی از بازیگران محبوب ایرانی است. و در این عکس محمدرضا گلزار را در خانه بدون لباس مشاهده می کنید. محمدرضا گلزار بازیگر خواننده و آهنگساز است. صمیمی ترین دوست محمدرضا گلزار امین حیایی است. محمدرضا گلزار طرفدار دو آتیشه تیم بارسلونا و پرسپولیس می باشد. محمدرضا گلزار از میان ورزشکاران با علی دایی صمیمی تر است.

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

اصالت محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

محمدرضا گلزار و ورود به موسیقی

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.

در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

دوستی محمدرضا گلزار و جواد کاظمیان

جواد کاظمیان وینگر سابق تیم پرسپولیس چندی پیشی عکسی از خود در کنار محمدرضا گلزار و حسین یاری در یک باشگاه ورزشی منتشر کرد.

جواد کاظمیان در توضیح این عکس نوشت: آقا رضا مشتی، با معرفت و با استعداد تو تمام رشته ها. آقا یاری گل کوچیک بازه حرفه ای فوتبال بلد و مشتی، یه پرسپولیسی 6 آتیشه، پینگ پنگ هم که از روی من رد شد سه ست

دورهمی محمدرضا گلزار و علی کریمی

عکسی از دورهمی محمدرضا گلزار، جواد کاظمیان و علی کریمی در باشگاه ورزشی منتشر شده است.

در حالی محمدرضا گلزار و علی کریمی در باشگاه ورزشی حضور داشتند که با رفقایشان از جمله جواد کاظمیان به خوش گذرانی پرداختند و در آخر عکسی به یادگار ثبت کردند.

محمدرضا گلزار و علی کریمی در باشگاه ورزشی تمرین کردند.

کوچ گلزار از تلویزیون به نمایش خانگی

براساس تصمیمات شورای موافقت‌نامه کلی و تطبیق محتوای ساترا؛ پنج محتوای نمایش حرفه‌ای منتشر می‌شود که اجرای یکی از این برنامه‌ها بر عهده «محمدرضا گلزار» است.

روابط عمومی ساترا اعلام کرده که در جلسه اسفندماه شورای موافقت‌نامه کلی و تطبیق محتوای ساترا، با مجوز انتشار ۵ برنامه در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا موافقت شد.

بر اساس تصمیمات این شورا، مسابقه «هفت‌خوان» به تهیه‌کنندگی مهدی منیری، کارگردانی مسعود شامحمدی در صورت تأیید معاونت تنظیم بازار و توسعه کسب و کار ساترا در خصوص رعایت الزامات اقتصادی و مدل درآمدی مشروع از پلتفرم «نماوا» منتشر خواهد شد. نکته قابل توجه درباره این برنامه، این است که اجرای آن را «محمدرضا گلزار» برعهده دارد. گلزار پیش از این اجرای مسابقه «برنده باش» را برعهده داشت.

مستند «لذت سفر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی کیکاوس یاکیده نیز از پلتفرم «گپ فیلم» منتشر می‌شود.

همچنین پلتفرم‌های «پیشتاز مووی» و «ام پی فور» میزبان دو برنامه ترکیبی خواهند بود؛ «بازی نما» به تهیه‌کنندگی علی مجیدی و کارگردانی کیارش فرمانی و «آرتیک» به تهیه‌کنندگی علی مجیدی و کارگردانی محمدحسین رحیم از این پلتفرم منتشر خواهند شد.

همچنین با موافقت شورای موافقت‌نامه کلی ساترا، پلتفرم‌های «فیلمگردی»، «فیلیمو» و «نماوا» میزبان مستند «جنگ دوست‌داشتنی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین همایونفر خواهند بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied