شمانیوز
شما نیوز

زهرا چخماقی | خبرنگار 20:30

اولین پیام خبرنگار 20:30 بعد از خارج شدن از کما | تشکر زهرا چخماقی از مردم

زهرا چخماقی خبرنگار صدا و سیما که به علت مشکلات قلبی به کما رفت و در بیمارستان بستری شد با انتشار یک عکس برای مردم نوشت.

اولین پیام خبرنگار 20:30 بعد از خارج شدن از کما | تشکر زهرا چخماقی از مردم

به گزارش شمانیوز: زهرا چخماقی خبرنگار صدا و سیما که به علت مشکلات قلبی به کما رفت و در بیمارستان بستری شد با انتشار این عکس نوشت: یلدای امسال در حالیکه در آی سی یو بودم و نمیدونستم‌ صبح فردارو خواهم دید یا نه ، امشب از آی سی یو منتقل شدم به بخش و از شبای قبل خیلی بهترم خیلی ، مدیون تمام محبت و لطف و دعاهایی هستم که به خواست خدا فرصت دوباره بهم داد .

 

زهرا چخماقی

 

زهرا چخماقی متولد پنجم اردیبهشت‌ماه 1363 در بندرعباس، مجری و خبرنگار است. اولین بار در دوره نوجوانی به همراه خواهرش زینب به عنوان گزارشگر و مجری وارد برنامه موج مروارید شدند و یک و سال نیم روی آنتن بودند. به پیشنهاد مادرش و علاقه شخصی‌اش به خبرنگاری وارد باشگاه خبرنگاران جوان شد و دوره‌های خبرنگاری را زیر نظر مرتضی حیدری گذراند و در بخش فرهنگ و هنر شروع به فعالیت کرد.

از سال 1385 تا 1388 بعد از رشد در سرویس فرهنگ و هنر مورد تقدیر قرار گرفت و سال 88 به گروه خبری سیاسی رفت و بعد از یک سال و نیم بعنوان جانشین سردبیر بخش فرهنگ انتصاب شد.

اولین اجرای زنده خود را در سال 1390 در شبکه 5 انجام دهد سپس به مجله خبری شبکه یک رفت و در سال 1393 در صدا و سیما استخدام شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied