شمانیوز
شما نیوز

با حذف استقلال و پرسپولیس آبروی فوتبال ایران رفت

پیشکسوت استقلال: تیم های ما باید حرفه ای شوند

پیشکسوت استقلال می‌گوید تیمهای ایرانی باید زودتر از اینها منتظر حذف شدن بودند. عبدالصمد مرفاوی پیشکسوت استقلال می‌گوید عملکرد آبی پوشان در هفته‌های اخیر رو به پیشرفت بوده و آنها مقابل آلومینیوم اراک عملکرد ضعیفی نداشته‌اند.

پیشکسوت استقلال: تیم های ما باید حرفه ای شوند

به گزارش شما نیوزعبدالصمد مرفاوی پیشکسوت استقلال می‌گوید عملکرد آبی پوشان در هفته‌های اخیر رو به پیشرفت بوده و آنها مقابل آلومینیوم اراک عملکرد ضعیفی نداشته‌اند.

بازی استقلال و آلومینیوم چطور بود؟

مسابقه بدی نبود، استقلال باید قوی تر ظاهر می‌شد تا سه امتیاز کامل را بگیرد. استقلال در نیمه اول بهتر از نیمه دوم بازی کرد، در نیمه دوم به دلیل اشتباه فردی گل تساوی را خورد و نتیجه مساوی شد. بازی از لحاظ کیفی چنگی به دل نزد، اما می‌توان گفت تک امتیاز این مسابقه برای استقلال ارزشمند بود؛ زیرا آلومینیوم تیم دست و پا بسته‌ای نبود و جزو تیم‌های مدعی لیگ است. تیمی که صدر جدول قرار گرفته و گل نخوردن را ملاک قرار داده طبیعی است که ریسک نکند. آرایش استقلال طوری است که مهاجمان خیلی سخت می‌توانند گل بزنند و مهم‌تر از آن استقلال گل نخوردن را یاد گرفته است. خستگی بازیکنان هم می‌تواند در کیفیت بازی تاثیرگذار باشد وگرنه همه مربیان دوست دارند که تیمشان روان بازی کند و گل‌های زیادی به ثمر برساند.

تیم را از نظر فنی چطور ارزیابی می‌‌کنید؟

استقلال به وحدت تاکتیکی رسیده و نباید به مجیدی خرده بگیریم؛ زیرا سپاهان با آن مهره‌هایی که دارد ۳ - ۴ هفته نتیجه نگرفت. مجیدی نسبت به ابزاری که در اختیار دارد نتایج خیلی خوبی کسب کرده و با تلاش کادرفنی و بازیکنان، استقلال می‌تواند پایان نیم فصل قهرمان شود.

بازی با مس رفسنجان را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

مسابقه سختی است. اگر بازی استقلال مثل این چند مسابقه باشد، به مشکل برمی خورد. بازیکنان باید سریعتر ریکاوری کنند و با تفکر دیگری وارد زمین شوند.

نظرتان درمورد حذف استقلال و پرسپولیس در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

وقتی تیم‌های کره و امارات را حذف می‌کنند، قطعاً باشگاه‌های ما را که سخت افزار درست حسابی و امکانات مناسبی ندارند، باید منتظر حذف شدن باشند.تیم های ما باید حرفه‌ای شوند؛ وگرنه به مشکل بر می‌خورند. با حذف تیم‌های ایران، آبروی فوتبال ایران رفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied