شمانیوز
شما نیوز

طالع بینی | فال روزانه

طالع بینی روزانه | متولدین کدام ماه ها در رابطه پر توقع هستند؟

همه ما در زندگی مشترک و رابطه مان از معشوق خود توقعاتی داریم که می خواهیم که به آن ها احترام بگذارد و آن ها را انجام دهد اما توقع متولدین کدام ماه از همه بیشتر است؟

طالع بینی روزانه | متولدین کدام ماه ها در رابطه پر توقع هستند؟

به گزارش شمانیوز: زندگی کردن با آدم های پر توقع کار بسیار دشواری است در نتیجه پیش از وارد رابطه شدن با این افراد آن ها را بشناسید.

فروردینی ها انسان های صادق و درستی هستند و برای صداقت ارزش زیادی قائل هستند . پس از شما می خواهند که با آن ها روراست باشید . و فروردینی ها از کسانی که طفره می روند و مسائلی که اهمیت چندانی ندارند را کش می دهند بیزارند . آن ها به فردی مستقل و پرانگیزه نیاز دارند که توجهشان را جلب کند . اگر انسان کسل کننده ای باشید برای آن ها هیچ جذابیتی ندارید .

اردیبهشتی ها از کسانی که سفره دلشان را برای همه باز می کنند خوششان نمی آید . اگر مشکل بزرگی داشته باشند آن را در دل خودشان نگه می دارند و وانمود می که همه چیز عالی است . اردیبهشتی ها به شخصی نیاز دارند که با آن ها همکاری کند. شخصی که به او کمک کند احساسش را ابراز کند و برای شناختن او تلاش کند .

متولدین خرداد علایق متفاوتی دارند . آن ها عاشق مشغول شدن به زندگی شان هستند و عاشق هیجان . آن ها به شخصی نیاز دارند که هیجاناتی را برایشان ایجاد کند که در جای دیگر نمی توانند آن را پیدا کنند . خردادی ها شریکی می خواهند که لبخند به لبانشان بیاورد و عاشق ماجراجویی باشد .

تیر ماهی ها دنیای شان را به شریک زندگی خود می بخشند و هر چیزی که باعث خوشحالی او شود . اما در پشت این مهربانی های عمیق یک انتظار بزرگ وجود دارد و آن هم این است که از همسرشان می خواهند همانطوری رفتار کند که برای او ایده آل است . آن ها تمام وجودشان را در رابطه می گذارند و در مقابل از شریک زندگی خود هم خواهند درست مثل آن ها رفتار کند.

با اعتماد به نفس و سبکبار . مرداد ماهی ها به دنبال شریکی هستند که نه تنها باعث پس رفت آن ها نشده بلکه به پشرفت شان کمک کند . آن ها کوچک ترین علاقه ای به بازی ندارند . مردادی ها به دنبال فردی هستند که درست مثل خودشان باشد . شخصی که تردید در کارهایش نداشته باشد و اعتماد به نفس بالایی داشته باشد . آن ها کوچک ترین علاقه ای به انسان های متزلزل ندارند .

شهریوری ها علیرغم این که انسان های تحلیل گر و منطقی هستند بسیار احساساتی هم هستند ولی به کسی اجازه کشف این ویژگی خود را نمی دهند . آن ها بین واکنش های عاطفی و عقلانی تعادل برقرار می کنند و به شریکی نیاز دارند که مانند خودشان این تعادل را در زندگی ایجاد کند . پس در رابطه با هر موضوعی هم در سطح عاطفی و هم در سطح عقلانی با او صحبت کنید.

متولدین ماه مهر تلاش می کنند که احساس مثبتی نسبت به خودشان داشته باشند و بیشتر تمرکزشان روی ایجاد آرامش ذهن برای خودشان است . اگر احساس کنند که شما خطری برای آرامشش هستید مدت زیادی با او نخواهید ماند . آن انسان های منصفی هستند و از شما هم می خواهند درست مثل خودشان منصف باشید.

آبان

آبانی ها به راحتی به کسی اعتماد نمی کنند تا زمانی که به آن ها ثابت شود که شخص مقابل فرد قابل اعتمادی است . اگر قرار است با یک آبانی وارد رابطه شوید سعی کنید اعتمادش را جلب کنید تا در کنار شما احساس آرامش داشته باشد . آن ها دوست دارند احساس دوست داشتنی بودن بکنند و علاقه زیادی به انسان های مهربان دارند و به دنبال شریکی مثل خودشان هستند .

آذر

آذر ماهی ها انسان های شوخ و بسیار بازیگوشی هستند . آن ها عاشق ماجراجویی هستند و علاقه زیادی به بحث های فلسفی و شوخی های کنایه دار دارند . این ها کسانی شگفتی به دنیا دارند . آذر ماهی ها به شریکی نیاز دارند که هم کمی آن ها واقع بین کند و هم حس ماجراجویانه اش را برطرف کند .

دی

دی ماهی ها افرادی سخت کوش و با انگیزه هستند و در شریک خود هم به دنبال این ویژگی ها هستند . آن ها دوست دارند با کسی باشند که می تواند به خودش تکیه کند و در لحظه زندگی کند . درست است که دی ماهی ها زیاد کار می کنند اما این را هم می دانند که زندگی فقط کار نیست . آن ها به شخصی نیاز دارند که هر لحظه بتواند او را از این شرایط کاری بیرون بیاورد و لحظات خوبی را درکنارش داشته باشد .

بهمن

متولدین بهمن انسان های پیچیده ای هستند و برای هیجان زندگی ، زندگی می کنند . آن ها تا زمانی که شخصی به نظرشان خاص نیاید با او وارد رابطه نمی شوند . بهمن ماهی ها از زندگی چه می خواهند . یک زندگی پر ماجرا . آن ها عاشق سفرهای پر مخاطره هستند . یک بهمنی پر از عشق و احساس است اما به سختی می تواند آن را برای کسی ابراز کند .

اسفند

متولدین اسفند انسان های بسیار حساس و رمانتیک هستند . در شروع رابطه کاری کنید که با شما احساس امنیت کند و بتواند بدون هیچ ترسی با شما راحت باشد . وقتی یک اسفندماهی شما را می پذیرد از عشق و محبت خود دریغ نمی کند . بهترین شریک برای یک اسفندماهی شخصی است که با او صمیمیت داشته باشد و به او در جهت رسیدن به اهداف و آرزوهایش کمک کند .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    متولده هر ماهی که باشی فقط محبت میخوان مادر بزرگا همین نه اینکه کوچ کنی بری دیکه ام،بر نگردی محبت سر زدن دیدن همدو محبت به بانوان ایرانی محبت نیاز دارن

  • نیوشا

    من مردادی هستم و کسی که عاشقشم بهمنی هست من عاشقشم ولی اون رو نمی دونم

  • ناشناس

    ممنون

  • نسا

    خوب بود💜

  • ناشناس

    عالی‌بود

  • دنیا

    اینا همش
    چرتوپرته آدما فقط باید محبت ببینن تا جوابشو با محبت بدن