شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

بارش سنگین برف مدارس را تعطیل کرد | تعطیلی مدارس شنبه 2 بهمن

باتوجه به هشدار هواشناسی و سرما و یخبندان در برخی استانهای ایران احتمال می رود مدارس برخی استان ها روز شنبه 2 بهمن تعطیل اعلام شوند.

بارش سنگین برف مدارس را تعطیل کرد | تعطیلی مدارس شنبه 2 بهمن

به گزارش شمانیوز: باتوجه به هشدار هواشناسی و سرما و یخبندان در برخی استانهای ایران احتمال می رود مدارس برخی استان ها روز شنبه 2 بهمن تعطیل اعلام شوند.

 

پیش بینی آب و هوا فردا شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰

سازمان هواشناسی با صدور اطلاعیه‌هایی با اشاره به ورود سامانه بارشی، کولاک برف و ریزش بهمن در ۲۰ استان اعلام کرد: مردم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

ادامه فعالیت سامانه بارشی اعم از بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد ریزش تگرگ در سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی هرمزگان، جنوب کرمان

نفوذ سامانه بارشی و بارش برف، وزش باد شدید موقت، افت محسوس دما، یخبندان و کولاک برف از جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۰۱: مازندران، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان.

زمان شروع: جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۰۱

زمان پایان: شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۲

نوع مخاطره: وزش باد شدید، در مناطق مستعد خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا و کاهش دید

منطقه اثر: خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و شرق کرمان اثر مخاطره: خیزش گردو خاک، احتمال شکستن درختان فرسوده و آسیب به سازه‌های موقتی همچون گلخانه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی.

و نفوذ سامانه پرفشار و کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۸ تا ۱۰ درجه

از جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۰۱: ایلام، خوزستان، بوشهر، فارس

شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۲: فارس، هرمزگان، کرمان، یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان.

وزش باد شدید از جمعه ۱۴۰۰/۱۱/۰۱: خراسان جنوبی، کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان.

تا شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۰۲: سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، شرق هرمزگان.

اثر مخاطره: خسارت به تأسیسات گلخانه‌ای و احتمال شکستن نهال‌های تازه‌کشت‌شده.

 

تکمیلی 1//

تعطیلی مدارس گلستان بر اثر بارش برف 

فعالیت حضوری تمامی مدارس استان در تمام مقاطع در نوبت صبح و عصر فردا دوم بهمن ماه جاری لغو و آموزش از طریق سامانه شاد پیگیری خواهد شد.   

 

تکمیلی ۲//

تعطیلی مدارس کردستان در روزهای شنبه و یکشنبه 

‍‍ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان اعلام کرد که تمام مدارس و مراکز پیش دبستانی استان کردستان روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل بوده و آموزش دانش آموزان غیر حضوری است.

 

تکمیلی 3//

مدارس اردبیل فردا تعطیل اعلام شد

به دلیل بارش برف و برودت هوا در شهر اردبیل روز شنبه 2 بهمن ماه 1400 تمام دوره‌های تحصیلی صبح و بعد از ظهر آموزش به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد انجام و آزمون‌های حضوری لغو و به روزهای بعد موکول می‌شود.

گفتنی است بارش برف، سبب تعطیلی مدارس در اردبیل و تاخیر در شروع به کار ادارات در چندین روز گذشته شده است و دیگر ارگان‌های نظامی، عملیاتی و مردمی در حال پیوستن به فرآیند برف‌روبی هستند تا هر چه سریع‌تر اختلال در تردد برطرف شود.

 

*نکته مهم: در صورتیکه تمایل دارید به صورت آنی از خبر تعطیلی مدارس مطلع شوید می توانید اپلیکیشن شماپلاس را که در زیر همین صفحه وجود دارد ، دانلود و نصب کنید و درصورت تعطیلی مدارس هر شهر به صورت آنی برای شما پیام به موبایلتان ارسال خواهد شد.

 

این خبر هر ساعت به روز می شود با ما همراه باشید...

 

**فوری و مهم**

شما می توانید با نصب اپلیکیشن زیر از تعطیلی مدارس به صورت آنی مطلع شوید..

روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید.

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied