شمانیوز
شما نیوز

سایت ذره بین

جهت ورود به سایت رسمی ذره بین اینجا کلیک کنید

سایت ذره بین یک جویشگر و مرور گر فارسی می باشد که دسترسی به تمام خدمات و سرویس های وب را به راحتی در اختیار کاربران خود قرار میدهد.

جهت ورود به سایت رسمی ذره بین اینجا کلیک کنید

به گزارش شمانیوز: سایت ذره بین یک جویشگر و مرور گر فارسی می باشد که دسترسی به تمام خدمات و سرویس های وب را به راحتی در اختیار کاربران خود قرار میدهد. کاربران با ورود به سایت ذره بین و یا دانلود اپلیکیشن ذره بین همراه اول می توانند نتایج جستجو های خود را به صورت طبقه بندی شده در تب های مختلف تصاویر، ویدیو، اخبار و ... مشاهده کنند.

اما با توجه به جدید بودن وب گرد فارسی ذره بین و عدم اطلاع کاربران از امکانات ارائه شده در این سایت، در ادامه این مقاله توضیحات کاملی در خصوص سایت zarebin.ir داده شده و علاوه بر لینک ورود به این سایت، لینک دانلود اپلیکیشن ذره بین نیز قرار داده شده است.

وزیر ارتباطات: موتور جستجوی «ذره‌بین» باتلاش جوانان نخبه و با حمایت همراه‌ اول تولید شده و قابل استفاده است.

 

جهت ورود به سایت رسمی ذره بین اینجا کلیک کنید

 

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: طبق قولی که قبلا در مورد معرفی سرویس‌های ایرانی داده بودم، می‌خواهم یکی از محصولات فناورانه بومی را به شما هموطنان معرفی کنم؛ محصولی که با ابتکار و تلاش جمعی از جوانان نخبه کشورمان و با حمایت «همراه اول» تولید شده و قابل استفاده است.

ذره‌بین یک موتور جستجوی فارسی، ویژه کاربران ایرانی است که تجربه‌ای فراتر از جست‌و‌جویی عادی را برای کاربران فراهم می‌کند.

ذره‌بین علاوه بر نمایش نتایج موتورهای جستجو نظیر گوگل از طریق فراجستجوگر خود، امکانات و خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهد که وبگردی در اینترنت را بهبود می‌‌بخشد.

این موتور جستجو دسترسی کاربران به انواع محتواهای ویدئویی، صوتی و آموزشی در دنیای وب و شبکه‌های اجتماعی را به‌راحتی امکانپذیر می‌کند. حتی بخش آوا در ذره‌بین انواع محتواها از موسیقی و پادکست گرفته تا مداحی و کتاب‌های صوتی را بدون نیاز به دانلود در اختیار کاربران قرار می‌دهد که مشابه آن در گوگل هم وجود ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied