شمانیوز
شما نیوز

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس شنبه 23 بهمن | کدام مدارس شنبه 23 بهمن تعطیل است؟

باتوجه به شیوع ویروس امیکرون در برخی استانهای ایران احتمال می رود مدارس برخی استان ها روز شنبه 23 بهمن تعطیل اعلام شوند.

تعطیلی مدارس شنبه 23 بهمن | کدام مدارس شنبه 23 بهمن تعطیل است؟

به گزارش شمانیوز: باتوجه به شیوع ویروس امیکرون در برخی استانهای ایران احتمال می رود مدارس برخی استان ها روز شنبه 23 بهمن تعطیل اعلام شوند.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

*نکته مهم: در صورتیکه تمایل دارید به صورت آنی از خبر تعطیلی مدارس مطلع شوید می توانید اپلیکیشن شماپلاس را که در زیر همین صفحه وجود دارد ، دانلود و نصب کنید و درصورت تعطیلی مدارس هر شهر به صورت آنی برای شما پیام به موبایلتان ارسال خواهد شد.

 

تکمیلی 1//

تمدید تعطیلی مدارس قزوین در هفته آینده 

نقی سیاهکالی مرادی با اشاره به افزایش شیوع کرونا و سویه امیکرون از تمدید محدودیت‌های کرونایی در هفته جاری در آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد و اظهار کرد: در مناطق نارنجی و قرمز آموزش‌ها به صورت مجازی خواهد بود.

وی افزود: با توجه به تمدید محدودیت‌ها و مصوبات اعلام شده از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان، فعالیت مدارس درتمامی مقاطع تحصیلی و مراکز آموزشی در هفته پیش رو تا پایان هفته به صورت مجازی و غیرحضوری خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: در مراکز روستایی که امکان برگزاری کلاس‌های مجازی نیست و کمتر از ۱۰ دانش آموز دارد برگزاری حضوری کلاس‌ها مجاز است.

وی عنوان کرد: همکاران ادارات آموزش و پرورش نیز در مناطق ۱۴ گانه و سایر ادارات وابسته به آموزش و پرورش که در شرایط نارنجی و قرمز هستند، طبق مصوبه ستاد کرونا دو سوم از کارکنان در محل کار خود حضور خواهند داشت و یک سوم دیگر به صورت دورکاری وظایف محوله خود را انجام خواهد داد.

مرادی اضافه کرد: میزان حضور کارکنان ادارات و عوامل اجرایی مدارس در وضعیت نارنجی و قرمز دو سوم و یک سوم به صورت دورکاری خواهد بود.

وی تاکید کرد: عوامل اجرایی مدارس که در دورکاری حضور دارند، می‌بایست بر طبق برنامه هفتگی در مدرسه نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی نکات آموزشی و تربیتی به صورت غیرحضوری مبادرت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در پایان یادآور شد: فعالیت‌های ورزشی و مسابقات داخل سالن‌های سرپوشیده آموزش و پرورش در این مدت تعطیل است ومناطق ونواحی مجاز به اجاره دادن سالن‌های خود نیستند.

 

تکمیلی 2//

تعطیلی مدارس ابتدایی در فهرج

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان فهرج گفت: آموزش در مدارس متوسطه اول و دوم فهرج حضوری و در مدارس ابتدایی این شهرستان همچنان غیرحضوری است.

 

تکمیلی 3//

بارش برف برخی از مدارس استان کردستان را در نوبت صبح فردا تعطیل کرد

 

رشید قربانی در قروه از تعطیلی مدارس در استان خبر داد و اظهار داشت: به دلیل بارش برف، لغزندگی معابر، برودت هوا، مشکلات تردد و پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر تداوم بارش فردا شنبه 23بهمن‌ماه تمام مدارس دوره‌های تحصیلی شهرستان قروه در سطح شهر و روستا در نوبت صبح تعطیل است.

وی افزود: همچنین تمام مدارس دوره‌های تحصیلی در منطقه سریش‌آباد در سطح شهر و روستا در نوبت صبح فردا تعطیل است.

 

تکمیلی 4//

لزوم تعطیلی مدارس و مجازی کردن آموزش ها در استان کهگیلویه و بویراحمد

 

پرویز یزدان پناه از یاسوج گفت: متاسفانه ساعاتی پیش از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شد که رنگ کرونایی شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه قرمز شده و رنگ کرونایی شهرستان هم بحالت نارنجی درآمده است.

وی با اظهار تاسف از اینکه براساس این آمار اکنون تعداد ۲۴۷ شهر کشور کرونایی شده است، اظهارداشت: از ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲ شهرستان رنگ قرمز، یک شهرستان نارنجی و شش شهرستان دیگر زرد کرونایی شده اند.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست اضطراری این ستاد در روز شنبه (فردا) بیست سوم بهمن ماه هم خبرداد و خاطرنشان کرد: پیش بینی ما این است با روند کنونی، تعداد شهرستان های رنگ قرمز کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود.

یزدان پناه در پاسخ به این سئوال که آیا مدارس تعطیل می شوند یا خیر؟ هم یادآورشد: اگرچه فردا در ستاد کرونا تصمیمات ویژه‌ای باید اتخاذ شود اما بعقیده ما مدارس در تمامی شهرستان های با رنگ قرمز باید تعطیل و به شیوه مجازی مدیریت شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به این سئوال که دورکاری کارکنان دولت آیا در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود یا خیر؟ هم ادامه داد: ما معتقدیم با تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات می توان جلوی روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را گرفت.

یزدان پناه گفت: پیشنهاد ما به ستاد کرونا ، تعطیلی مدارس و دورکاری کارکنان دولت در شهرستان های قرمز استان بوده و فردا نتیجه این پیشنهاد از سوی ستاد کرونای استانی مشخص می شود‌.

دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که باید تصمیمات سختگیرانه ای باهدف جلوگیری از سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در این استان گرفته شود.

یزدان پناه افزود: تمامی تجمعات و دورهمی ها باید در استان برداشته و شلوغی ها در تمامی آیین های تجمعی به حداقل برسد. 

 

تکمیلی 5//

کرونا مدارس 5 شهر خراسان شمالی را تعطیل کرد

عبدالرضا اکبری، اظهار داشت: مدارس همه مقاطع استان خراسان شمالی به دلیل قرمز بودن شرایط شیوع کرونا، از فردا تعطیل هستند.

وی افزود: بر اساس اعلام وضعیت ستاد کرونا مبنی بر رنگ بندی جدید و قرمز شدن پنج شهر استان، مدارس در شهرهای قرمز تعطیل و در شهرهای زرد و نارنجی به صورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: عوامل اجرایی در مدارس حضور داشته و بر روند آموزش مجازی نظارت خواهند داشت.

 

**فوری و مهم**

شما می توانید با نصب اپلیکیشن زیر از تعطیلی مدارس به صورت آنی مطلع شوید..

روی دانلود فایل بزنید و برنامه را نصب کنید.

دانلود فایل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    وزیر اموزش برکنار شود

  • ناشناس

    کوتا میگفتید خوب بود کی حوصله داره بخونه

  • ناشناس

    باز کردن مدارس کار اشتباهی است

  • بدون نام

    قزوین رو هفته دیگه هم تعطیل کنید

تبلیغات متنی