شمانیوز
شما نیوز

حقوق بازنشستگان

آخرین جزئیات از همسان سازی حقوق بازنشستگان

رییس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس تاکید کرد: موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری،لشگری در بودجه مصوبه کمیسیون تلفیق است و در لایحه دولت به آن اشاره نشده بود.

آخرین جزئیات از همسان سازی حقوق بازنشستگان

به گزارش شمانیوز : حمیدرضا حاجی بابایی در جلسه علنی نوبت صبح امروز(دوشنبه)مجلس در بررسی بودجه ۱۴۰۱ درخصوص بند الحاقی ۳ بنده ۱۰ بخش درآمدی گفت:در لایحه دولت نه نام همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود داشت نه یک ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شده بود، کمیسیون تلفیق در بند «و» موضوع ادامه همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری،لشگری و تامین اجتماعی را مصوب کرد، پس همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری مصوبه کمیسیون تلفیق است و اصلا در لایحه دولت وجود نداشت.

وی افزود:در کمیسیون تلفیق هرآنچه درخصوص گروه های مختلف وجود دارد با نگاه به رضایت عمومی و با نکاه به مردم و با نگاه به استحکام نظام جمهوری اسلامی مصوب شده است،از ریاست مجلس و از آقای نیکزاد که اجازه دادند موارد لازم  را در کمیسیون بررسی کنیم تشکر می کنیم.

همچنین نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه ۳۲۳ هزار میلیارد تومان به منظور همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری پیش بینی شده است.

به گزارش ایسنا، علی نیکزاد در جلسه علنی صبح امروز دوشنبه مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه ۱۴۰۱ بیان کرد: برای همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشگری و کشوری در لایحه بودجه دولت، ۲۱۹ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده بود، مجلس نیز (از محل بند الحاقی ۱ تبصره ۲ لایحه) ۱۰۴ هزار میلیارد تومان از محل واگذاری سهام به صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی، لشگری و کشوری تخصیص داد و در مجموع ۳۲۳ هزار میلیارد تومان برای این امر در سال آتی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: مجلس از آنچه که دولت برای همسان سازی بازنشستگان در نظر گرفته بود رقم بالاتری را پیش بینی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی