شمانیوز
شما نیوز

قیمت گوجه فرنگی

عرضه گوجه فرنگی ۹ هزار تومانی از امروز

قیمت گوجه فرنگی که طی روزهای گذشته به دلیل مشکلات مربوط به حمل و نقل و بارگیری به صورت کاذب به شدت افزایش یافت، از امروز به نرخ ۹ هزار تومان عرضه می شود.

عرضه گوجه فرنگی ۹ هزار تومانی از امروز

به گزارش شمانیوز: طی روزهای گذشته کاهش انتقال گوجه فرنگی از استان‌های تولید کننده منجر به گرانی آن در دیگر شهرها شده بود اما از امروز این محصول به میزان کافی در میادین میوه و تره‌بار نرخ ۹ هزار تومان عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، قیمت گوجه فرنگی که  طی روزهای گذشته به دلیل مشکلات مربوط به حمل و نقل و بارگیری به صورت کاذب به شدت افزایش یافت بود و در برخی از شهرها به کیلوگرم ۳۰ هزار تومان  رسید که طی دو روز گذشته با رفع مشکلات و افزایش عرضه با کاهش قیمت شدید روبرو شد  و از امروز به نرخ ۹ هزار تومان در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

مشاهدات از برخی غرفه‌های میوه و تره‌بار شهرداری و خرده‌فروشی‌ها نشان می‌دهد که قیمت گوجه‌فرنگی با کاهش محسوسی قیمت روبرو شده است و هم‌اکنون گوجه‌فرنگی به میزان کافی در این غرفه‌ها توزیع‌شده و با قیمت ۹ تا ۱۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.

با توجه به اینکه گوجه فرنگی به عنوان یک محصول جالیزی و حساس به سرما در این فصل از مناطق جنوبی کشور تولید می‌شود کاهش انتقال این محصول از استان‌های تولید کننده منجر به گرانی آن در دیگر شهرها شده بود به طوری که حتی عرضه این محصول در میادین میوه تره بار نیز کاهش یا متوقف شده بود./ ایسکانیوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied