شمانیوز
شما نیوز

نرگس محمدی

ماجرای جالب خواستگاری از نرگس محمدی | جزییات ازدواج نرگس محمدی

نرگس محمدی که با بازی در نقش ستایش شناخته تر از قبل شد، در ادامه ماجرای ازدواج این بازیگر را می خوانید.

ماجرای جالب خواستگاری از نرگس محمدی | جزییات ازدواج نرگس محمدی

نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. نرگس محمدی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد.  نرگس محمدی نخستین حضور جدی سینمایی وی، در فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود.  نرگس محمدی با بازی در فیلم آناهیتا و نقش آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی ستایش موجب شهرت او شد. نرگس محمدی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

ستایش یکی از سریال های پرمخاطب تلویزیون است که این روزها از شبکه آی فیلم باز پخش می شود و همچنان جزو پر بیننده ترین سریال های رسانه ملی محسوب می شود. در این سریال که داستان پر فراز و نشیب زندگی زنی به نام ستایش با بازی نرگس محمدی را در سه فصل به تصویر می کشد؛ بازیگران مطرحی چون فریبا نادری، مهدی پاکدل، داریوش ارجمند و... ایفای نقش نموده اند. فریبا نادری در سریال ستایش نقش پری سیما همسر دوم صابر و جاری ستایش را بازی می کند.

نرگس محمدی

بازیگران ستایش

بازیگر سریال ستایش در یکی از پست های اینستاگرامش عکسی از خود و هم بازی اش در این سریال را منتشر کرد و نوشت:شیرین و مهربون، خانم هنرمند چقدر خوبه که دارمت و میشناسمت. همیشه زلال بمون و بیشترین لبخند های خدا همیشه بدرقه راه کاری و زندگیت باشه نرگسی جانان

خواستگاری علی اوجی از نرگس محمدی

خواستگاری علی اوجی از نرگس محمدی , علی اوجی ماجرای خواستگاری غیر منتظره اش از «نرگس محمدی» در حرم امام رضا (ع) را تعریف می کند.

مختصر بیوگرافی نرگس محمدی و فریبا نادری، بازیگران سریال ستایش

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان متولد 23 فروردین 1363 است. این بانوی هنرمند کشورمان بازیگری را از سال 83 با سریال مروارید سرخ آغاز کرد و بعد از آن در فیلم و سریال های زیادی مانند از یاد رفته، آسمان همیشه ابری نیست، مثل شیشه، ستایش، فاکتور هشت، ستایش، عشق تعطیل نیست، پرستاران، گمشدگان، از سرنوشت و... ایفای نقش نموده است.

این بازیگر کشورمان همسر زنده یاد مسعود رسام کارگردان سینما بود که بعد از درگذشت او برای دومین بار ازدواج کرد، مهرداد طباطبایی همسر دوم او است. این زوج صاحب دختری به نام یارا هستند.

نرگس محمدی

فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی

نرگس محمدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 9 فروردین 1362 در تهران است. او فرزند بزرگ خانواده بوده و مادرش بازنشسته صدا و سیما است. یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد.

او فارغ‌التحصیل لیسانس رشته پرستاری می باشد و فعالیت خود را با حضور در کلاس های بازیگری شروع کرد و با بازی در سریال ستایش مشهور شد. نرگس محمدی اردیبهشت 96 با علی اوجی بازیگر طناز و تهیه کننده ازدواج کرد، مراسم خواستگاری آنها با هماهنگی لاله اسکندری در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد.

حضور در ورزشگاه کوریتیبا

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود. 

فریبا نادری که در سریال ستایش با بازی جذابش نقش پری سیما را به تصویر کشیده است،  فریبا دوستی دیرینه ای با بازیگر نقش ستایش در این سریال دارد، به طوری که دوستی این دو بازیگر در صفحه اینستاگرامش مشخص است و بازیگر نقش پری سیما عکس های زیادی را از جاری خود ستایش منتشر نموده است.

نرگس محمدی

رابطه صمیمی بازیگر نقش ستایش و پری سیمای این سریال

نرگس محمدی و فریبا نادری بر خلاف داستان این سریال ارتباط خوبی با یکدیگر دارند، تاجایی که فریبا نادری چندین بار عکس بازیگر نقش اول سریال ستایش را در پست های صفحه شخصی خود منتشر نموده است که در ادامه این بخش از فرهنگ و هنر نمناک مشاهده خواهید کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied