شمانیوز
شما نیوز

وریا غفوری

اشک‌های مجتبی جباری برای وریا غفوری روی آنتن زنده | حذف جنجالی وریا غفوری از استقلال

بغض مجتبی جباری روی آنتن زنده به‌هنگام صحبت درباره وریا غفوری و نحوه جدایی‌اش از استقلال ترکید.

اشک‌های مجتبی جباری برای وریا غفوری روی آنتن زنده |  حذف جنجالی وریا غفوری  از استقلال

وریا غفوری کاپیتان استقلال و بازیکن محبوب فوتبال ایران است. وریا غفوری عکسی زیبا در کنار فرزند خود منتشر کرد. وریا غفوری مدافع کاپیتان تیم استقلال یکی از محبوب ترین بازیکنان سالیان اخیر فوتبال ایران به حساب می‌آید. همسر وریا غفوری مونا اردلان نام دارد. وریا غفوری یکی از معدود فوتبالیست های ایران است که هر از گاهی انتقادات تندی نسبت به دولت در قبال رفتارها و برخی تصمیم گیریهایش انجام می دهد.

وریا غفوری

بغض مجتبی جباری روی آنتن زنده به‌هنگام صحبت درباره وریا غفوری و نحوه جدایی‌اش از استقلال ترکید.مجتبی جباری با حضور در برنامه فوتبال برتر، یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های تلویزیونی فوتبالی در چندسال گذشته را رقم زد. 

جباری که در ابتدای صحبت‌هایش به دفاع از عملکرد سرمربی تیم ملی و انتقاد از اوضاع فدراسیون پرداخته بود، در بخشی از برنامه که به استقلال اختصاص داشت، فضای کم‌سابقه‌ای در دوران شهرتش را پشت سر گذاشت.

وریا غفوری

جباری که در ابتدای این بخش گلایه‌هایش از فرهاد مجیدی را مطرح کرده بود، وقتی بحث به وریا غفوری رسید، با دفاع از این بازیکن و انتقاد از بازیکنان استقلال که به اعتقادش پشت او را خالی کرده‌اند، احساساتی شد و درحالی که داشت از هزینه‌دار بودن موضع‌گیری‌های وریا غفوری در حمایت از مردم برای خود این بازیکن می‌گفت و درست بعد از اینکه داشت شرح می‌داد که غفوری به عنوان کاپیتان استقلال، نظر دادنش با مردم متفاوت است و اگر آنها می‌توانند به راحتی هر استوری و نظری در گوشی خودشان منتشر کنند، او باید برای این کار هزینه بدهد، بغضش ترکید تا صحنه‌های عجیبی در اولین ساعات بامداد سه‌شنبه شب روی آنتن شبکه سه رقم بخورد.

وریا غفوری

گریه‌ی ناگهانی مجتبی و تر شدن چشمان این چهره متفاوت فوتبال ایران، بهت میثاقی به عنوان مجری برنامه را هم در بر داشت به طوری‌که می‌خواست با پخش یک آیتم خارج از دستور برنامه، فضا را برای برگشتن جباری به شرایط عادی آماده کند اما کاپیتان سابق استقلال گفت احتیاجی به این کار نیست و صحبت‌هایش را از سر گرفت.

جباری که به تازگی در غم از دست‌دادن پدر همسرش به سوگ نشسته، از تاثیر این قضیه بر شرایط روحی‌اش صحبت کرد و ادامه داد که اگر او در این شرایط جملاتی را به زبان می‌آورد گریه‌اش می‌گیرد، برای فوتبال ایران است.

وریا غفوری

فیلم اشک های مجتبی جباری برای وریا غفوری,ویدیو صحبت های مجتبی جباری درباره وریا غفوری,ویدیو اشک های مجتبی جباری برای وریا غفوری,فیلم صحبت های مجتبی جباری در خصوص جدایی وریا غفوری از استقلال,فیلم صحبت های مجتبی جباری در برنامه فوتبال برتر,ویدیو برنامه فوتبال برتر در ۲۷ تیر ۱۴۰۱

جباری که دیشب در برنامه فوتبال برتر حضور جالب توجهی داشت، در بخش‌های دیگری از صحبت‌هایش به موضوع نحوه انتخاب رئیس فدراسیون، صلاحیت کاندیداها، مسئله ورود زنان به ورزشگاه و البته اتفاقات اخیر فوتبال ایران پرداخت.

وریا غفوری

او همچنین درباره ماجرای پیشنهاد باشگاه استقلال برای حضور وی در آکادمی و لغو این فرمان از سوی مدیریت باشگاه برای اولین بار با صراحت کامل صحبت کرد.

نکته جالب این بود که او در ابتدای صحبت‌هایش در خصوص وریا چنین گفت که دوست ندارد عرصه را بیشتر از این به وریا غفوری تنگ کند و باعث ایجاد مسئله تازه برای وی شود و به نکته‌ای اشاره کرد که باید آن را مطرح می‌کرد. اینکه وریا پس از جدایی از استقلال می‌توانست جذب هر تیمی شود و اگر این اتفاق نیفتاده باید دلیلش را در مسائل خارج از زمین فوتبال جستجو کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied