شمانیوز
شما نیوز

محمود خاوری

محمود خاوری در راه ایران | دستگیری محمود خاوری

از ساعاتی پیش شایعاتی مبنی بر احتمای بازگردانده شدن محمود خاوری از کانادا به ایران در حال انتشار است.

محمود خاوری در راه ایران  |  دستگیری محمود خاوری

در حالی که هیچ منبع رسمی درباره‌ی این موضوع اظهارنظر نکرده اما پس از آنکه شایع شده که محمودخاوری از شش روز پیش در کانادا مفقود شده، حالا در ساعات اخیر ادعای بازگرداندن محمود خاوری در فضای مجازی در حال مطرح شدن است. در ادامه جزییات خبر محمود خاوری را می خوانید: 

شایعات مطرح شده به نوع استرداد احتمالی که قانونی یا به نوعی دیگر است حدس و گمانه‌زنی‌هایی شده است.محمودرضا خاوری (زادهٔ ۵ خرداد ۱۳۳۱) در دولت محمود احمدی نژاد مدیر عامل بانک ملی ایران بود. او از مجرمان محکوم شده به دلیل مشارکت در اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی است.خاوری به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به ۲۰ سال حبس و بابت دریافت رشوه به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.در سال‌های اخیر بارها برای استرداد قانونی او از کانادا به ایران تلاش‌هایی شده بود اما هیچ کدام محقق نشد.

محمود خاوری

خبر قتل خاوری در برخی رسانه ها مجدد در تاریخ 22 دی ماه 1397 منتشر شد و باید منتظر تکذیب یا تایید ان ماند . خاوری یک مفسد و اختلاسگر بزرگ بانکی میباشد که بعد از اختلاس 3000 میلیارد تومانی از ایران فرار کرد و حال در کانادا ساکن است.

بیوگرافی محمودرضا خاوری

خبر قتل خاوری در برخی رسانه ها مجدد در تاریخ 22 دی ماه 1397 منتشر شد و باید منتظر تکذیب یا تایید ان ماند . خاوری یک مفسد و اختلاسگر بزرگ بانکی میباشد که بعد از اختلاس 3000 میلیارد تومانی از ایران فرار کرد و حال در کانادا ساکن است.

خانواده محمودرضا خاوری

کانادا همیشه مأمن امنی برای خانواده خاوری بود. بچه ها خیلی زود راهی سرزمین های‌ سرد شمالی شدند تا تحصیلات شان را در دانشگاه های‌ درجه یک این کشور آغاز کنند ودر کنار ان بیزینسی در حد و اندازه خانواده راه بیندازند.

به گزارش تالاب همین است که وقتی در پروفایل دانشگاهی شان سرک بکشی، از کارشناسی گرفته تا مقطع دکترا، دانشجوی دانشگاه تورنتو بوده اند. یکی بختش را در مهندسی آزمون کرده و دیگری ستاره شناسی و فیزیک نجومی.

محمود خاوری

اگرچه عاقبت به یُمن پول های‌ بادآورده پدر حالا پسرها دستی در ساخت وساز و املاک و مستغلات دارند. دو پسر خاوری در کار تجارت و برج سازی و انبوه سازی وارد شده اند و دختر خانواده به نجوم و فیزیک روی آورده است.بیوگرافی محمودرضا خاوری و خانواده اش + خبر قتل خاوری

بنابر اطلاعاتی که همان زمان به نقل از قاضی سراج «قاضی پرونده» منتشر شده بود، خاوری در تاریخ ٢٠ شهریور ١٣٩٠ در مقام رئیس بانک ملی ایران، در قالب یک مأموریت کاری برای شرکت در جلسه «پی ال سی بانک لویدز» درخواست سفر به انگلستان را مطرح کرده بود.

در تاریخ 29 شهریور همان سال با حکم عدد 578669 با مأموریت او به بیرون از کشور موافقت شد؛ اما چند روزبعد، خاوری به لابی هتلش در یکی از شهر های انگلیس می‌آید و با ارسال یک فکس به تاریخچه فعالیت مدیریتی اش در ایران پایان میدهد. او دراین نامه از مقام خود استعفا داده و ان رابه طور رسمی به اطلاع مقام های‌ دولتی وقت در ایران میرساند.

محمودرضا خاوری یکی از اختلاسگران مشهور بانکی بوده که بیش از ۳ هزار میلیارد تومان را تبدیل به ارز کرد و از کشور خارج شد او مدیرعامل سابق بانک ملی ایران بود.

ایشان درسال ۱۳۳۱ در شهر خرم آباد متولد شد؛ رشته تحصیلی او حقوق بود که در دانشگاه تهران تا مقطع کارشناسی ارشد ان را ادامه داد و از دانشگاه شهید بهشتی فارغ التحصیل گردید.

محمود خاوری

بعد از دانشگاه توانست که تابعیت کانادا را بگیرد ودر آنجا در محله ای به نام بریدل پث یکی از محله های‌ گرانقیمت ایالات انتاریو در کانادا یک خانه بسیار بزرگ خرید.

محلی که تعداد زیادی از تاجران اروپایی در آنجا ساکن هستند و به امارت ثروتمندان مشهور است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied