شمانیوز
شما نیوز

مهدی قایدی

پوشش نامناسب همسر مهدی قایدی در جشن سالگرد عروسی | حاشیه همسر مهدی قایدی در دبی

مهدی قایدی و همسرش ستاره معصومی پس از سکونت در دبی بسیار بسیار خبرساز شدند.

پوشش نامناسب همسر مهدی قایدی در جشن سالگرد عروسی  | حاشیه همسر مهدی قایدی در دبی

مهدی قایدی زاده 14 آذر 1377 - بوشهر و بازیکن باشگاه استقلال است. مهدی قایدی بچه جنوب و فوتبالی خاص بازی می کند. مهدی قایدی گلزن باهوش و خلاق آبی هاست. مهدی قایدی چند بازی را با خلاقیتش برای استقلال حفظ کرده بود.مهدی قایدی زوج شیخ دیاباته در خط حمله استقلال بود.

مهدی قایدی

مهدی قایدی ستاره سابق تیم استقلال در ابتدای فصل راهی شباب الاهلی شد. جدایی مهدی قایدی از استقلال با واکنش تند هواداران استقلال همراه بود. مهدی قایدیکه به واسطه همسرش درگیر حواشی زیادی شده است در این فصل هم در تیم خود نیمکت نشین بوده تا زمزمه جدایی او بر سر زبان ها بیافتد. به تازگی ویدئوی جدیدی از فحاشی رکیک امیر تتلو به همسر پرحاشیه مهدی قایدی سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی شایعه جدایی مهدی قایدی از همسرش هم داغ داغ است.

مهدی قایدی ضمن انتشار عکس کودک استقلالی در اینستاگرامش نوشت: «این حجم از بی شرف بودن از کجا میاد» و در ادامه نیز از هشتگی که بین استقلالی‌ها در فضای مجازی رواج پیدا کرده استفاده کرد؛ #من تیمم را نمی فروشم.

قایدی در حالی با چوپان کودک استقلالی ابراز همدردی کرد که چند بازیکن دیگر استقلال هم با استوری کردن عکس کودک استقلالی خواهان برخورد مراجع ذیصلاح شدند.

مهدی قایدی

مجتبی جباری نیز به این ماجرا واکنش نشان داد.

برخی منابع محلی شهرستان سبزوار به نقل از فرمانده انتظامی این شهرستان از دستگیری فرد کودک آزار توسط پلیس فتا خبر می‌دهند.

بر اساس این گزارش‌ها به نقل از سرهنگ حسین بیات مختاری اعلام شده فردی که اقدام به کودک آزاری طفل هوادار تیم استقلال در شهرستان داورزن کرده بود، هم‌اکنون توسط پلیس فتا سبزوار دستگیر و در اسرع وقت، این متهم به مرجع قضایی شهرستان داورزن تحویل داده می‌شود.

 2 مرد کودک آزار سر کری خوانی این روز های فوتبال ایران که با شروع مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تب و تاب زیادی پیدا کرده است با چاقو کودک آزاری می‌کنند.

لحظه ای که این 2 مرد پسر بچه چوپانی را در بیابان می‌بینند، با کشیدن گوش هایش از او می‌خواهند به تیم مورد علاقه خود توهین و بی احترامی کند که این کار اعتراض شدید پسر بچه استقلالی را به همراه دارد.

زندگی فوتبالی مهدی قایدی

مهدی قائدی  (، بازیکن  فوتبال  اهل  ایران  است که در پست وینگر برای باشگاه فوتبال  استقلال  تهران با شماره 25 در  لیگ برتر خلیج فارس  بازی می کند.

وی فوتبال خود را از تیم های پایه  باشگاه ایرانجوان  بوشهر آغاز کرد و توانست در فصل 96–1395 به تیم اصلی این باشگاه راه پیدا کند. وی در نخستین فصل  بازی  خود توانست 10 گل برای تیمش بزند و عنوان پدیده لیگ یک را نیز در آن سال کسب کرد.

مهدی قایدی

تصادف شدید مهدی قائدی

بامداد روز دوشنبه 12 بهمن 1396، خودروی ام‌وی ام ای، به دلیل سرعت بالا در اتوبان امام علی (ع) بوشهر واژگون شد.

کسانی که برای کمک دور خودرو جمع شدند، متوجه شدند یکی از آن‌ها مهدی قائدی، بازیکن استقلال تهران است. پس از حضور پلیس و آمبولانس، علاوه بر بررسی صحنه تصادف، مجروحان سریعاً به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس منتقل شدند تا به وضعیت‌شان رسیدگی شود. حال کسانی که در صندلی عقب حضور داشتند، خراب نبود ولی دو سرنشین جلوی ماشین یعنی مهدی قائدی و احمدرضا شاکر به شدت آسیب دیده بودند. شاکر به گفته پلیس از داخل ماشین به بیرون پرتاب شد که سرش با جسمی سخت برخورد داشت و از همان لحظه اول تصادف، به کمای عمیق رفت.

صحنه تصادف نشان می‌داد فردی که روی صندلی شاگرد نشسته، به بیرون پرتاپ شده نه فردی که پشت فرمان بوده است. به همین دلیل از همان لحظه این شایعه به گوش رسید که مهدی قائدی پشت فرمان بوده است. قدرت‌ا... کشکولی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر هم حضور قائدی پشت فرمان خودرو را تأیید کرد و گفت: «بنا بر اظهارنظر کلانتری، بررسی صحنه تصادف نشان داد راننده آقای قائدی بوده است.» البته او در ادامه گفت: باید پزشکی قانونی هم در این زمینه بررسی‌هایی انجام دهد تا مشخص شود آیا واقعاً قائدی پشت فرمان بوده یا نه؟ از همان لحظه ورود این بازیکن به بیمارستان، پزشکان فرضیه تصادف را این‌طور ترسیم کردند که فرمان با شکم او برخورد کرده و به همین دلیل بعضی از اجزای شکمش از جمله کبد و طحالش آسیب دیده است. صحبت‌های اولیه هم کاملاً متناقض بود. پندار توفیقی معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: طحال این بازیکن را عمل کرده‌اند. ۲۴ ساعت بعد، اما پزشک معالج گفت: دست به طحال قائدی نزده‌اند.

مهدی قایدی

شفاف‌سازی کنید

حالا این تناقض‌ها بیشتر و بیشتر شده و به نظر می‌رسد پلیس بوشهر می‌تواند این تصادف را به طور کامل رمزگشایی کند. با وجود آنکه ۴ روز از تصادف گذشته، مسئولان در این زمینه شفاف‌سازی نمی‌کنند. تازه پس از افشای یک فیلم بود که همه متوجه شدند خانم هم در ماشین بوده است. البته کشکولی هم این موضوع را تأیید کرد و گفت: یکی از سرنشین‌ها خانم بوده است ولی باز هم شایعاتی در این زمینه شنیده می‌شود. شایعه‌ای می‌گوید ۶ نفر در ماشین بوده‌اند؛ سه نفر دختر و سه نفر پسر. شایعه‌ای دیگر می‌گوید ماشین ۵ سرنشین داشته؛ ۲ پسر در صندلی‌های جلو و سه خانم در صندلی‌های عقب. روایت دیگری هم هست که می‌گویند سه پسر و دو دختر در ماشین حضور داشتند که البته هیچ کدام تأیید شده نیست، اما بی‌شک مهم‌تر از همه این مسائل، یک سؤال است؛ چه کسی پشت فرمان بوده است؟

قائدی دنبال گواهینامه بود

اگر حرف سرهنگ کشکولی رئیس پلیس راهنمایی رانندگی بوشهر درست باشد، قائدی دچار دردسر بزرگی شده است. دیروز یکی از بازیکنان استقلال هم به خبرنگار ما گفت: مطمئن است قائدی گواهینامه ندارد و حتی از بعضی بازیکنان کمک خواسته بود تا بتواند گواهینامه اش را سریعاً بگیرد. در این بین، اما شایعات زیادی به گوش‌مان رسیده که شنیدن بعضی از آن‌ها می‌تواند شما را شوکه کند. اتفاق عجیبی که رخ داده، اظهارنظر متناقض حاضران در خودرو است. بعضی از آن‌ها در ابتدای تصادف گفتند قائدی پشت فرمان بوده و بعضی دیگر گفتند شاکر! در واقع اگر ثابت شود شاکر پشت فرمان بوده، طبیعتاً دردسری متوجه قائدی نخواهد بود. او می‌تواند از ماجرا تبرئه شود. در هر صورت شاکر هم از دنیا رفته و نمی‌تواند اظهارنظری در این باره کند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied