شمانیوز
شما نیوز

ملیکا زارعی

خاله شادونه مثل الهام چرخنده چادری شد | ملیکا زارعی چادری شد

ملیکا زارعی مجری برنامه های کودک با نام خاله شادونه می باشد که خواهر بازیگر پر سابقه سینما مریلا زارعی نیز هستند.

خاله شادونه مثل الهام چرخنده چادری شد | ملیکا زارعی چادری شد

ملیکا زارعی معروف به خاله شادونه مجری برنامه های کودک است. ملیکا زارعی متولد 1365 در تهران است. همچنین ملیکا زارعی  خواهر کوچکتر مریلا زارعی هنرپیشهٔ سینما و تلویزیون است ملیکا زارعی در «برنامهٔ خندوانه» و صفحهٔ اینستاگرامش شایعه ای مبنی بر این که علی صادقی همسر اوست را تکذیب کرد.

ملیکا زارعی

فعالیت هنری ملیکا زارعی

ملیکا زارعی رشته حقوق قضایی خوانده است، از سال سوم دبستان فعالیت هنری خود را با اجرا در برنامهٔ تازه ها از شبکه 2 آغاز کرد، و در سال 1382 در سریال دوران سرکشی یک سکانس بازی کرد و بعد در مجموعه مهر خاموش بازی کرد و از سال 1383 همزمان با قبولی در دانشگاه به عنوان مجری برنامه کودک و با نام خاله شادونه مشغول به کار شد، به خاطر صدای کودکانه اش و صداقتی که در کلامش وجود دارد، خیلی زود در دل بچه ها جا باز کرد، او برای اینکه کودک درونش همیشه سرزنده باشد، دائم کتاب های ویژه کودکان را می خواند و سعی می کند تمام وقتش را با آنها سپری کند، او عاشق بچه هاست و به نظرش بچه ها پاک ترین موجوداتی هستند که خداوند آفریده است.

ملیکا زارعی

حواشی برنامه های ملیکا زارعی

برنامهٔ وی در روز 21 اردیبهشت 1391 در شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان، به علت ازدحام جمعیت، منجر به کشته شدن 3 کودک و زخمی شدن 7 نفر دیگر زیر دست و پا شد.

بازیگری ملیکا زارعی

فیلم سینمایی تله

سریال متهم گریخت

آغاز به فعالیت ملیکا زارعی

خاله شادونه می گوید، فعالیتم را زمانی که کلاس سوم دبستان بودم با اجرا در برنامه تازه ها از شبکه دو آغاز کردم و سال 81 یک سکانس را در سریال «دوران سرکشی» بازی کردم، زمانی که در سریال «مهر خاموش» بازی داشتم با کنکور دست و پنجه نرم می کردم، پس از ورود به دانشگاه در سال 83 به عنوان مجری «در باغ شادونه» کارم را آغاز کردم.

عروسک های من

وقتی بچه بودم، خیلی اهل شیطنت نبودم و بچه حرف گوش کن و آرومی بودم. خیلی خوب بلد بودم که سرم رو گرم کنم و به تنهایی با خودم بازی کنم، بیشتر وقتم رو با عروسک هام پر می کردم، محبوب ترین بازی کودکی ام هم خاله بازی بود، خیلی از بچه ها براشون سوال بود که من چطور در تنهایی با خودم بازی می کنم و حوصله ام سر نمی رود، هر چند که من و مریلا به خاطر اختلاف سنی مون همبازی هم نبودیم ولی اون به عنوان خواهر بزرگ تر همیشه هوامو داشت…

ملیکا زارعی

قشنگ ترین شیطنت بچگی

وقتی بچه بودم، عاشق کاغذ کادو بودم به همین خاطر وقتی مراسم تولدی برگزار می شد، همه کاغذ کادوهارو جمع می کردم و با اون ها بازی می کردم، علاقه عجیب به کاغذ کادو و تلاش برای جمع کردنشون برای خودم خیلی جالب است.

محبوب های من

در اون دوران به اجرای خانم الهه رضایی و خامنه ای خیلی علاقه مند بودم یادمه حرف های این دو عزیز رو موبه مو اجرا می کردم، از بین کارتون ها هم به مدرسه والت، خانواده دکتر ارنست و ایکیوسان علاقه زیادی داشتم یادمه در این کارتون یک زنگ تفریح پخش می شد در یکی از همین زنگ تفریح ها روی یک کاغذ تصویر یک قورباغه کشیده بودند و رویش یک پارچه انداختند و پس از چند لحظه آن نقاشی تبدیل به قورباغه شد، من هم این کار رو تو خونه انجام دادم و زمانی که دیدم نقاشی ام به قورباغه تبدیل نشد با وجود گریه کردم! چند روز هم اصلا نمی تونستم این کارتون رو تماشا کنم! احساس می کردم به من دروغ گفتند و… آخه بچه ها فرق دروغ و صداقت رو به خوبی می فهمند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۳۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied