شمانیوز
شما نیوز

نجم الدین شریعتی

شوخی زننده با نجم الدین شریعتی در فیلم سینمایی | اولین واکنش نجم الدین شریعتی

نجم‌الدین شریعتی مجری تلویزیون از شوخی فیلم سینمایی «گشت ارشاد» با خودش هیچ گله‌ای ندارد چون باعث خوشحالی مردم می‌شود.

شوخی زننده با نجم الدین شریعتی در فیلم سینمایی | اولین واکنش نجم الدین شریعتی

نجم الدین شریعتی مجری تلویزیون ایران متولد ۱۳۵۹ اهل مازندران است. نجم الدین شریعتی که بیشتر در تلویزیون فعالیت دارد، کمتر در جاهای دیگه دیده شده است. نجم‌الدین شریعتی مجری تلویزیون از شوخی فیلم سینمایی «گشت ارشاد» با خودش هیچ گله‌ای ندارد چون باعث خوشحالی مردم می‌شود.

پس از آن‌که شریعتی شوخی با خودش در فیلم سینمایی «گشت ارشاد» را دید گفت: «ناراحت نمی‌شوم که چنین شوخی‌هایی با من می‌شود. با شخصیت من در فضای مجازی خیلی شوخی می‌شود و هرچیزی که مردم را خوشحال کند، باعث خرسندی من می‌شود.»

این فیلم سینمایی با بازی بهنام بانی، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی حدود ۲۰ روز است که روی پرده سینما است.

 

زندگینامه نجم الدین شریعتی:

نجم الدین شریعتی در سال ۱۳۵۹ در شهرستان تنکابن در خانواده ای پنج نفره به دنیا آمده و فرزند بزرگتر خانواده به حساب می آید. در رشته مهندسی نرم افزار تا مقطع لیسانس تحصیل کرده و فارغ از تحصیلات دانشگاهی، سابقه تحصیلات حوزوی نیز دارد.

 

 

 

ورود به حوزه اجرا از نیم رخ تا سمت خدا:

درست زمانی که تنها ۲۲ سال سن داشت، فعالیت خود را در زمینه اجرا آغاز می کند و در اولین تجربه خود برای اجرا برنامه نیمرخ که برای مخاطبین نوجوان و جوان تهیه شده بود، جلوی دوربین می رود و طولی نمی کشد که این برنامه مخاطب زیادی را به دست می آورد.

چهار سال بعد برای اولین بار در یک برنامه با موضوع مذهبی به نام “زلال احکام” جلوی دوربین می رود و اینبار نیز همچون سری قبل خوش می درخشد و در جذب مخاطب بسیار موفق عمل می نماید.

اما برنامه ای که شاید تمام مخاطبان تلویزیون آنرا با نجم الدین شریعتی می پسندند و می شناسند، سمت خدا نام دارد که در سال ۸۸ ایده های اولیه و مراحل تولید آن شکل می گیرد. برنامه ای که به صورت روزانه با یک کارشناس مذهبی در موضوعات مختلف به روی آنتن می رود.

 

قطع همکاری با تیم تولید سمت خدا:

برنامه سمت خدا از سال ۸۸ تا کنون هر روز مهمان خانه های مردم می باشد اما در طول این مسیر فراز و نشیب های زیادی را تجربه کرده است. اما در سال ۹۳ نجم الدین شریعتی با عوامل تولید برنامه به مشکل خورده که علت اصلی آن تغییر تهیه کننده گفته میشد و نجم الدین از اجرای برنامه خودداری می کند و عوامل تولید نیز مجری دیگری را جایگزین او می کنند و حتی چند برنامه ای نیز بدون نجم الدین شریعتی به روی آنتن می رود.

اما دیگر مخاطبان برنامه سمت خدا را با اجرای آرامبخش و دلنشین نجم الدین می پسندیدند و در همان مدت زمان کوتاه انتقاد های زیادی به کیفیت قسمت های جدید سمت خدا وارد شد و مخاطبان خواستار برگشت نجم الدین شده بودند.

حتی گفته می شود که در این مدت، برخی از کارشناسان برنامه نیز به جهت حمایت از نجم الدین شریعتی، شرط کرده بودند که تا زمان برگشت او و تهیه کننده اصلی در برنامه حاضر نخواهند شد.

طولی نکشید که با حل مشکل و وساطت کارشناسان مذهبی برنامه، نجم الدین شریعتی مجددا به اجرای سمت خدا باز می گردد و این برنامه جذاب مجددا به روزهای اوج خود باز می گردد.

 

 

نجم الدین شریعتی

 

فرزند و همسر نجم الدین شریعتی:

نجم الدین شریعتی در سن ۲۴ سالگی ازداج کرده و به نظر خودش ازدواج اش تاثیر زیادی در موفقیت اش داشته است و به گفته خودش که ازدواجی سنتی داشته و در حال حاضر نیز یک فرزند پسر به نانم محی الدین دارند.

 

مسافر کشی برای تامین هزینه های زندگی:

نجم الدین شریعتی در یکی از مصاحبه هایش می گوید که مدتی را برای تامین هزینه های زندگی پس از ازدواج، یک پرایدی می خرد و در مسیر اش از خانه تا تهران مسافر کشی می کند و اتفاقات جالبی نیز برایم در این ماجرا می افتد.

 

علاقه مندی های نجم الدین شریعتی:

نجم الدین شریعتی در برنامه ای گفته بود که در زمان فراغتم بیشتر مطالعه میکنم و معمولا نیز هم موضوع با کارم هستند و گاهی نیز برای تنوع به سراغ کتاب های شعر و داستان می روم و در این بین کتاب هندسه شعرشون را دوست دارم به طوریکه گاهی بخشی از اشعار ان را با خودم زمزمه میکنم.

 

 

نجم الدین شریعتی

 

اینستاگرام نجم الدین شریعتی:

نجم الدین شریعتی نیز در اینستاگرام دارای یک صفحه شخصی می باشند که هر از چند گاهی پست هایی مرتبط با حال و هوای شخصی خود یا مرتبط با حوزه حرفه ای اش منتشر می کند.

شما عزیزان نیز می توانید صفحه اینستاگرام نجم الدین شریعتی را از طریق آیدی najmeddin.shariati دنبال نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied